't Hof van Commerce - En in Izzegem (1998)

Belgiƫ
Label: Kinky Star

1. Investeern in een Twad Anders (2:49)
  2. Zonder Niet (5:38)
  3. Izzegem (3:32)
  4. Genoeg Gelachn Vintje (5:04)
  5. Interludium (1:28)
  6. 'T Hof van Commerce (4:47)
  7. Dommestik en Levrancier (4:48)
  8. Fysiekelik Pinlik (5:28)
  9. Lang Leve Minzelvn (4:22)
  10. De Verefninge (3:50)
  11. Izzegem II (3:16)
  12. IV (met TLP) (6:42)
  13. In den Begunne (5:25)
  14. Chance (6:32)
avatar van Zachary Glass
Zeg ne keer hoe laote es 't?

Khem er gin hedacht van.

zout al achter twoalven zin?

'k e gin orloge 'an

Vette cd, vooral als je west-vlaming bent

Ik ben van Izegem en Flip Kowlier en T'Hof Van Commerce worden hier zo'n beetje als onze God gezien. (en te recht)
Meesterlijke CD, verdiend voor mij zeker een 5 omdat iedereen hier deze heeft!

T'ôpn dazze nog lange meugn bestaon é 5*

avatar van MichelDumoulin
RollytjeFCB schreef:
Meesterlijke CD, verdiend voor mij zeker een 5 omdat iedereen hier deze heeft!

T'ôpn dazze nog lange meugn bestaon é 5*

Toch maar omlaag gehaald naar 4*, RollytjeFCB? Dat verdient uitleg.

avatar van jeroen1904
Nog steeds een geweldig album. Ben niet van West - Vlaanderen, maar kan toch ook meerdere teksten meerappen. Dommestik en Levrancier, Zonder Niet, Investeern in een twad anders (met grappige Urbanus sample) en vooral de Verefninge zijn echte topnummers. Voor mij nog steeds het beste album van de 4 die ' t Hof van Commerce heeft uitgebracht. De andere vind ik net iets minder. En in Izzegem = klassieker voor wie van Vlaamse rap houdt.

ManMonster
West-Vlaamse hip-hop klassieker!

avatar van {P1982}
Verstoa er ginne zak van. Toch zeer plezant

avatar van shaadiq haynes
Zelfs voor wie geen West-Vlaams verstaat zeer genietbaar. Beats zijn fantastisch (sommige producties klinken zelfs alsof ze door RZA zelf gemaakt zijn)...

avatar van Ernie
De Verefninge

avatar van Johnny Marr
Dat ik dit op 3* had staan Eén van de dikste hiphopplaten uit de Benelux dit, West-Vlaamsch meesterwerk!!

avatar van Johnny Marr
Chance maar 1 stem, de mijne. Hoe dan?

avatar van CWTAB
Na 25 jaar eindelijk opnieuw uitgebracht, dat werd tijd... zeer benieuwd naar de remastering hiervan (22 september voor het grote publiek, enkele weken geleden al te koop op hun 1 malige 25 jaar In Izzegem concert).

avatar van Ernie
Ik was aanwezig op het eerste concert. Fantastisch van begin tot einde.
Persoonlijke favoriet de Vereffeninge volledig meegerapt
Dat nummer Hebben ze in 2018 niet gespeeld in Leuven