Brand New Sin - Tequila (2006)

Rock / Roots
Label: Century Media

1. Said and Done (4:33)
  2. Did Me Wrong (3:17)
  3. Spare the Agony (3:57)
  4. Ice Man (0:33)
  10. Numero Dos (4:21)
  11. Elogio (1:09)
  12. Reaper Man (5:03)
  13. Acehole (0:43)
  14. House of the Rising Sun (7:07)
Tresonyx
Heerlijk album! De vlammen spatten er van af naar mijn idee. Ik vind het album in zijn geheel wat volwassener klinken dan zijn voorgangers. Ik hoor met name een vooruitgang in de zang, wat mij betreft gaan we nog wel meer van ze horen

Cijfer komt nog..

avatar van james_cameron
Degelijke 'southern rock' in het straatje van Black Label Society en Down. Niet wereldschokkend goed, maar wel lekker vette en ruige songs. Het album wordt beter naarmate het vordert, al had de matige cover van House Of The Rising Sun achterwege mogen blijven.

DutchViking
Als deze nog beter is dan Recipe for Disaster, dan belooft het zeker wat. Ik was erg onder de indruk van de puurheid van dat album en de kracht van de composities. Heerlijke southern rock / roots muziek van de bovenste plank.

Conclusie: hier moet ik eens achteraan gaan!

Ozric Spacefolk
Southern rock/metal maar ook wel een flinke scheut stoner. Tempo ligt lekker hoog en het klinkt lekker smerig.