Kattoo - Hang on to a Dream (2006)

Duitsland

5. Grind Piano (2:19)
  6. You Are So ... (1:54)
  7. Defeat (2:21)
  8. Put an End To (1:22)
  9. Somber Happening (3:37)
  10. Mentally Ill (4:05)
  11. Equilibration (3:32)
  12. Stretch of Time (4:44)
  13. Flaque's Church (1:52)

met Flaque

14. Ala Flaque (3:29)

met Flaque

15. You Don't Know Me (4:16)
  16. Hang on to a Dream (7:47)
avatar van bas
bas
Jeetje, Hymen komt met wat goeds de laatste tijd! Met de laatste releases kruipt Hymen weer helemaal omhoog als mijn favoriete label, rustig en pakkend, in een combinatie met instrumenten en pure knarsende electronica, heerlijk toch? Je moet 'm gewoon zelf luisteren.... voor nu 4*

avatar van Goodfella
Toch is dat filmisch-bombastische me af en toe echt wat te gortig hier. Niet slecht, maar wel de minste Kattoo release tot nu toe.

avatar van bas
bas
Bombastisch, zei het beperkt, het geeft wel wat, een beetje kracht en geenszins een bioscoop naspel. Al loopt het bij track 9 een beetje uit de hand Erg mooie klanken, emotioneel geladen op z'n tijd en hard ertegenaan. 4.5* Prachtig!

avatar van Leonard91
Bombastisch, filmisch, beide termen spraken me erg aan. De muziek deed dat echter veel minder.
Veels te veel doelloos bombast. Misschien was het beter geweest als niet alles had geklonken alsof je midden in een verlaten kerk staat.
Gelukkig af en toe een aardig idee, maar die verdrinken snel in alle dramatiek.

Poa
Beetje overdramatisch. Niet helemaal mijn ding.