Blackstreet - Finally (1999)

Hip-Hop / R&B
Label: Interscope

1. Blackstreet Intro / Can You Feel Me (4:22)
  2. Girlfriend / Boyfriend (4:03)

met Janet Jackson, Eve en Ja Rule

3. Yo Love (4:43)

met Sauce Money

4. I Got What You On (4:12)

met Beanie Sigel

5. Drama / Misery Interlude (7:39)
  6. I'm Sorry (5:26)
  7. Think About You (4:36)
  8. Black and White (3:37)
  9. In a Rush (4:08)

met Stevie Wonder

10. Hustler's Prayer (4:48)
  11. Finally (4:54)

met Hezekiah Walker en The Love Fellowship Choir

12. Take Me There [Remix] (6:46)

met Mya, Ma$e en Blinky Blink

13. On the Floor (4:02)

met Queen Pen

avatar van Reijersen
Het niveau is met deze CD sterk gedaald, ten opzichte van Another Level. Staan evengoed een paar lekkere nummers op maar is meestal een geval van net niet.

avatar van Reijersen
Aardig album, maar niet te vergelijken met het sterke Another Level. Paar aardige nummers maar als geheel zeker niet te versmaden. Veel nummers zijn veel te eentonig.

avatar van kemm
Altijd gedacht dat op Drama Mary J. Blige meedeed, maar in de credits bleek het toch om iemand anders te gaan.

Verder is het bij momenten leuk, maar niks speciaals

avatar van Poeha
kemm schreef:

Je was niet toevallig in de war met haar eigen single No More Drama uit 2001, kemm?

avatar van kemm
Nee hoor, de zangeres in dat nummer lijkt echt op Mary J. Blige. Blijkbaar was het de bedoeling dat zij zou meezingen, maar omdat het niet in haar schema paste hebben ze maar een soundalike genomen. Aldus de YouTube-comments.