Black Milk - Broken Wax: The EP (2006)

Label: Music House

7. Sound of the City

met eLZhi en Fat Ray

8. Outro
Pauper
Volgens Nalden de nieuwe Dilla, nu heeft de beste man geproduceerd voor Slum Village maar Dilla's niveau is on aantastbaar. 4*

avatar van MJ_DA_MAN
Erg leuke EP, ruime 3,5*. Favoriet: Keep It Live. Thanks Paup.

avatar van o zo duits
Ken 2 tracks die ik van Nalden.net gedownload heb.Er staat nu ook een mixtape op nalden met werk van Black Milk. Onder andere Pharoahe Monch en Canibus staan erop. Klonk erg tof.
En inderdaad Dilla is onaantastbaar!Begin me pas sinds zijn dood te verdiepen in zijn werk. Opvallend vind ik dat er vrijwel altijd gevoel in zijn beats zit ondanks dat ze op Championsound aan de stevige kant zijn. Vind ik mooi, die combinatie.

Pauper
o zo duits schreef:
Waar kun je deze lp krijgen?

Die track van het Detroit Deli album van Slum Village (Reunion) gaat ook echt te ver, Black Milk zet wel toffe beats neer maar dwaalt soms ook af na artiesten onder zijn niveau. Hoe dan ook, neem even contact met me op zeg ik hoe je die tracks kan krijgen

avatar van FunkyMonk
Onlangs Danger gehoord op The Hop (studio brussel), en was wel een vette beat. Mss eens tijd om de volledige LP te checken.

avatar van waxs

Hij is gelekt. Al een tijdje zelfs volgens mij, wel tof album!

avatar van Timo710
o zo duits schreef:
Waar kun je deze lp krijgen?
Hij ligt nog bij Boudisque in Amsterdam!

avatar van Timo710
Je kan de hele cd hier legaal beluisteren : Black Milk - Broken Wax - fatbeats.com