Neophyte - None of Ya Left (1997)

Electronic
Label: Rotterdam

1. None of Ya Left (4:58)
  2. Neophyte Hardcore (5:47)
  3. Evil (4:30)
  4. Inside of Me (3:51)
  5. Gimme a Beat (4:52)
Lekkere dikke scheur hardcore van Neophyte

None of Ya left Kicken nr

Mitchell schreef:

None of Ya left Kicken nr

vind Evil eigenlijk beter

avatar van John Doe
Ik vind alles super en ben de enige, 5 sterren . Neophyte hardcore is de beste voor mij.

John Doe schreef:

Neophyte hardcore
do i have to say more

Mik
I prefereer toch die afgeplakte hoes van Tovenaar!

mini-quiz: van wie is het sampletje "None of ya left"? (en niet stiekem googlen!)

was dat niet uit "The rock" ?

Dat is inderdaad een wijdverspreide misvatting. Ik dacht ook altijd dat het Sean Connery was. Het is echter een opname van Charles Manson bij zijn rechtzaak

avatar van tovenaar
Serieus Hobbes??? Ik dacht namelijk ook áááltijd dat het Sean Connery was, ik had alleen geen idee uit welke film het kwam. Is het echt Charles Manson? Damn, daar was ik nooit achter gekomen, thanks voor het oplossing van een groot mysterie dat me al jaren heeft achtervolgd .

zoek 't maar es op in google. Kun je 't wavje wel vinden

Hobbes schreef:

ach so....:)

mini-quiz part 2: van wie is het sampletje "EVIL"? (en wederom niet stiekem googlen!)

avatar van Goodfella
Is dat die track met de "Should you be aloud to live?" sample? In dat geval is het de remake van Village of the Damned.

nee EVIL...mankind's final confrontation with EVIL

avatar van tovenaar
Ik kan er niet opkomen gvd!!!

avatar van jumpstyle4life
None of ya left is hier t best