Harry Gregson-Williams - Déjà Vu (2006)

Score
Label: Hollywood

1. Algiers Ferry (3:06)
  2. The Aftermath (4:30)
  3. Dazzle Me (2:25)
  4. Claire's Apartment (4:14)
  5. Better Have Some Ky (5:34)
  6. Humvee Chase (9:03)
  7. You Can Save Her (6:03)
  8. Tell Me the Truth (3:08)
  9. The Hideout (4:21)
  10. Claire's Rescue (4:19)
  11. Coming Back to You (3:21)

met Macy Gray

12. Humvee Chase [The Sonic Terrorists Remix] (3:39)
neo
Man of Fire was niet heel erg boeiend, Deja Vu is dat weer wel voor mij. Ondanks het gebrek aan originaliteit van Harry Gregson-Williams, toch weer een mooie actievolle, dramatische score. Haalt het niet bij Enemy of the State en Spy Game, maar dat deert niet. Humvee Chase met die drumloops is uitermate spectaculair! 4 sterren

avatar van eviljoke
Ben er ook naar aan het luisteren. Weeral een zeer goede HGW cd. Vooral the aftermath zit lekker spannend in elkaar (en zal ook veelvuldig gaan gebruikt worden door mij ).
Kben ook zeer benieuwd naar de film als ik de score hoor en dat is altijd een goed teken.
Wow, en track 4 zit ook zo lekker spannend. Piano met een paar lekkere beatslagen erdoor...

avatar van eviljoke
Ik moet zeggen dat deze soundtrack en die van The Number 23 veelvuldig gebruikt worden. Eigenlijk maak ik nu weer een TV-programma waarin waanzinnig veel filmmuziek gebruikt wordt. Ik denk dat er per aflevering een 50-tal nummers gebruikt worden, allemaal gecut tot een korter geheel. Zeer leuk

Cool.

Aan welke tv programma's werk je zoal mee?

avatar van eviljoke
Momenteel werk ik aan een programma waarin mensen hun angsten en fobieën moeten overwinnen. Komt in het najaar op één. Tis geen now or never toestand hoor . maar minstens even spannend.

neo
Ik sla over. Hoe leuk ik het vindt om filmmuziek te herkennen in programma's, als het programma mij tegenstaat ansich kijk ik niet

avatar van eviljoke
ik zal jou ook niet dwingen om te kijken hoor .