Katharine McPhee - Katharine McPhee (2007)

Pop / R&B

6. Each Other (3:59)
  7. Dangerous (3:51)
  8. Ordinary World (3:49)
  9. Do What You Do (3:13)
  10. Better Off Alone (4:04)
  11. Neglected (4:50)
  12. Everywhere I Go (3:48)
Heel goed album, hijs pas uitgelekt en zitten echt goede liedjes op! dikke 5

Goed album, heerlijke stem.

avatar van kappottevic
mevrouw McPhee ziet er niet onfijn uit, maar de muziek op deze cd vind ik nou niet echt bijzonder. Het "dangerous" refreintje doet me toch denken aan "dangerous" van roxette, al is de tekst verder totaal anders. 2*

Haar clip is uitgelekt.. Ik had em gezien op Youtube.

Daarnaast, heeft d'r album 13 nummers ? En ik zie er maar 12.

13. I Lost You

avatar van jowietje
Heb een paar nummers gehoord. Over it, Love story en Open toes zijn wel leuk opzich. De rest beluister ik nog wel ooit op een zekere dag.

avatar van Nickstbo
Straffe madam , ga binnekort op zoek naar haar cd.

avatar van SweetDream
Erg moeilijk om hier een eerlijke stem over uit te brengen..

Het album op zich is niet eens heel erg slecht, maar Katharine kan zoveel meer zijn dan dit. Ik vind het gewoon doodzonde om met zo'n geweldige stem als die van haar een album als dit te maken. Er staan natuurlijk wel leuke en catchy nummers op(Love Story, Neglected, Not Ur Girl), maar ook een paar slechte 'wannabe' nummers(Open Toes, Do What You Do).

Dan is er nog het kleffe Home, en het nietszeggende Over It.

De overige nummers zijn niet slecht, maar ook niet geweldig goed. Gewoon een redelijk album, maar zeker ook niet meer dan dat. Het album doet mevrouw dan ook zeker geen recht.
Van haar volgende album, waarmee ze samenwerkt met David Foster, verwacht ik dan ook een stuk meer dan wat ze hier laat zien.

Ik verwacht dat Katharine Mcphee veel beter kan dan dit, maar omdat dit toch een album is wat -op enkele nummers na- lekker wegluistert, toch nog 2.5*

avatar van Emile93
Zo wat een verrassing is deze cd zeg!! Heerlijk!!!! Mooie afwisseling tussen Pop/R&B nummers en af en toe een ballads!!! WAUW! Katharine heeft een prachtige stem!