Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture (2007)

België
Label: Century Media

1. The Chrondrin Enigma (4:19)
  2. A Methodical Overture (3:24)
  3. Avenious (4:42)
  4. The Spaying Séance (4:24)
  5. And the Carnage Basked in Its Ebullience (3:10)
  6. The Foul Nucleus of Resurrection (4:13)
  7. Archetype (3:12)
  8. Ingenuity in Genocide (3:41)
  9. Odious Emanation (3:36)
  10. Prolific Murder Contrivance (3:06)
  11. Underneath Rorulent Soil (4:50)
  12. Surprise! You're Dead! * (2:17)
  13. Slaughtered * (3:55)
Berzerker
Nieuwe Berzerker, nieuwe Aborted, dit belooft een goed muziekjaar te worden

Nu er nog aan zien te komen, maja dat zou niet zo moeilijk moeten zijn.

Pim Latuny
boudisque, fame, plato daar hebben ze ze denk ik wel. als de plaat is uitgekomen dan.

bennerd
Berzerker schreef:
Nieuwe Berzerker, nieuwe Aborted, dit belooft een goed muziekjaar te worden

Voeg daar nog eens de nieuwe DevilDriver, de nieuwe Mnemic, de nieuwe Machine Head en de nieuwe Behemoth aan toe, en 2007 is een knallend jaar.

Voeg daar nog eens aan toe : nieuwe Nile, nieuwe Drawn and Quartered, nieuwe Spectral Mortuary.Knallen met die hap!!! Maar o.k. de nieuwe cd van Aborted is door mij zeer goed ontvangen.

avatar van jeroencafeine
Zeer goed album, niet echt meer zo bruut als de oudere albums als Goremageddon; de goregrind is er een beetje uit nu. maar het heeft wel een volwassenere sound vind ik

avatar van Schizophrenia
Ik ken niet zo veel van deze band, maar ik vind dit een beetje doorsnee Death Metal! Nummers die me net weer niet weten te raken!

avatar van B.Robertson
Wel een redelijk album van deze Belgische band, al is de laatste Belg naar Israel verhuisd zoals in de Aardschok stond te lezen. Het beukt en hakt lekker door maar aan het eind van de rit kan ik er weinig memorabele tracks uitpikken. Allemaal wat hetzelfde peil.

avatar van Edwynn
Probeer eens Bent Sea. Project van geaborteerde Sven de Caluwé samen met Dirk Verbeuren en Devin Townsend. Old school grind met een modern geluid.

avatar van B.Robertson
Dat lijkt me de moeite wel waard als ik je review zo lees, mischien dat de platenboer er nog aan kan komen.