Aux Raus - This Is How This Works (2007)

Electronic
Label: Nuevos Ricos

1. Powder Powder (2:31)
  2. Fall (3:26)
  3. Rasthof Deutschland (2:42)
  4. Men Without Content (4:15)
  5. Meat Meets Meat So What (2:27)
  6. Wire (3:08)
  7. This Is How This Works (2:52)
  8. Snails (2:34)
  9. Copy the Poor (2:42)
  10. Naci Viejo (2:44)
avatar van yeahyeahyeah
Lekker hakken allemaal, het mag weer! Doet me enigszins denken aan Hocico, maar dan zonder de duistere sfeer.

Veel over gehoord, ik ga er maar eens naar op zoek

Deze cd is officieel nog niet eens uit.
Hij word donderdag 19 april gereleased, op mijn werk ( Studio 80 )!
Heb de gasten van Aux Raus ook mogen ontmoeten.
Grappig wat 'n ielig homostemmetje de zanger heeft als hij praat, in tegenstelling tot zijn zang

avatar van Dielie
haha vet, te beluisteren op de luisterpaal, zo'n crap dat het goed wordt

avatar van Goodfella
De Nederlandse Knifehandchop, eigenlijk ronduit geweldig

Erg populaire artiest ook, verbaas me wat dat betreft wel over het lage aantal stemmen hier. Geweldige muzikale kolder, met lekker hoog tempo, cheesy melodietjes, hoop geschreeuw en perfect werkende rock/punk-crossover insteek.

avatar van cbokhove
Prachtig

fall en wire zijn hitjes! lekker beuken!

Geweldig, vooral snail en fall
2x live gezien, super!

Lomp en luid zijn de woorden die ik ervoor heb. Toch zeer aardig.

avatar van Nautilus
In april 2007 is dit album in Nederland uitgebracht onder de titel This Is How This Works. Nummer 7 heet daarop ook zo, ipv This Is How It Works. Ik neem aan dat de hier vermelde info van de Mexicaanse release afkomstig is?

Op Lowlands in de X-Ray was het 30 minuten lang een gekkenhuis, prachtig.

Sven Bersee
God, wat bedroefend matig. Meer iets voor hakkende beesten. Ik geef geen cijfer want ik heb alleen Fall en This Is How It Works beluisterd.

Ik ben hem nu aan het downloaden, Fall kende ik al en die is in ieder geval heel lekker Maar ik las net in CJP dat ze de 3Voor12-award hebben gewonnen, en nu wil ik wel is weten of dat verdiend is

avatar van zamozen
Paar dagen geleden ook op 3voor12 voor het eerst gezien. Heb de cd gedownload. Moet zeggen klinkt heel vernieuwend.

Punk/Gabberelectro Ik hou hier eigenlijk wel van!
Lekker hard, vaag en agressief.

Tip lekkere muziek om op hard te lopen.

avatar van gemaster
Een vriend van me kwam hier mee aanzetten. Zijn leraar liep altijd in Aux Raus shirtjes rond. Na een tijdje googlede hij die naam en toen bleek het een band te zijn waarin zijn leraar gitaar speelde. Op zijn advies toen even de cd gedownload en ik moet zeggen dat het allemaal erg leuk is. Erg verfrissende combinatie van punk en gabber. Check ook de filmpjes van de videoclips op Youtube, je ligt in een deuk!

Sietse
Ik snap al de hoempapa hier om heen wel, maar vind het verder gewoon wel behoorlijk kut.

SITP deed ongeveer hetzelfde zo'n 10 tot 12 jaar terug en toen was dat best grappig en beter uitgewerkt. Nu dit? nee dit doet mij hele maal niets. Totaal overbodig.

1 1/2 sterren.

vondeich
Heerlijk op festivals!! Iets minder voor op plaat...

Dikke voldoende: 3*

Afgelopen zaterdag live gezien. Ze waren echt vet en de plaat zelf kan ik ook blijven luisteren. Vette mix tussen electro en punk.

Kid A(cid)
Jantjuh123 schreef:
fall en wire zijn hitjes! lekker beuken!

Ruik ik daar post-punk invloeden?

Denk het niet. Dit is meer gabber meets punk ofzo.

avatar van gemaster
Heb trouwens voor een project van onze school Luuk Bouwman geïnterviewd. Hij is de gitarist van dit bandje. Erg leuke en grappige gozer. Ze gaan deze zomer een nieuw album opnemen. Ik heb al wat stukjes gehoord en het klonk weer erg leuk. Het stuitert weer alle kanten op met wat rustigere nummers, maar ook nog wat hardere dingen. Kijk er eigenlijk best wel naar uit.

jezus, dit is echt een band die je live MOET zien, het album showt de energie niet goed imho

vondeich
Helemaal mee eens!!! Is er al bekend of de nieuwe plaat op korte termijn dan gaat uitkomen??

SSC
een van de beste plaaten die in me cd rekkie zit

avatar van Bert Wasbeer
Kunstacademie-gabber, leuk genre! Live erg lekker om bij te punniken