La Kinky Beat - Made in Barna (2004)

Spanje
Roots / Wereld
Label: K Industria

1. Freedom (2:16)
  2. Made in Barna (3:15)
  3. Lo Llevas Claro! (2:30)
  4. Pirata Capitan (2:28)
  5. No Sun (2:30)
  6. No Es Lo Mismo (2:19)
  7. Yeah Man (3:09)
  8. A Mí No Me Busques (5:14)
  9. María María (2:21)
  10. Super Bass (2:07)
  11. My Lover (3:29)
  12. Kinky Jungle (3:44)
  13. María Cristina (2:39)
  14. All Access (2:37)
  15. I Come From... (3:19)
avatar van Nightrider
Eindelijk staat ie er dan! Met dank aan Lebowski

La Kinky Beat produceert een heerlijke mix van reggae, ska, rock, salsa en nog heel wat andere muziekstijlen die me zo niet te binnenschieten. Uptempo, dus verschrikkelijk dansbaar en heel goed geschikt voor feestjes! Ze hebben al verschillende keren in Nederland gestaan, waaronder op het Bevrijdingsfestival in Zwolle en in 013 in Tilburg.

Vrolijke muziek, waar ik, als liefhebber van 'kippenvelmuziek' doorgaans dus helemaal niet in deze richting zoek, erg goed van kan genieten. Voor mij een unieke mix die aanvoelt als een zomerse cocktail, en hoewel Reggae Sundance nog ver weg is heb ik toch al wat hoop dat ze daar aanwezig zullen zijn!

avatar van jellorum
Ah, La Kinky Beat, verschillende keren live gezien en als het aan mij ligt mogen ze nog een paar keer de revue passeren. Geweldige muziek om te feesten, springen en zweten ergens in een weiland des zomers. Thuis weet ik echter vaak niet wat aan te vangen met dergelijk materiaal. Vliegt na enkele nummers er weer uit meestal.
Ik blijf deze 'mestizo' dan ook vooral associeren met zomer en festival en zweet en mooi gebruinde lijven én frisse pintjes....