A Tribute to Linkin Park (2002)

1 stem

11. Dictated - Pushing Me Away
  12. Fixer - By Myself
  13. DJ Chiller en Big Ed - Points of Authority
bennerd
Werkelijk rottige cd, die ik een paar jaar geleden heel goed vond, tot ik ontdekte dat dit niet de echte versies zijn.

avatar van KampF
Ik dacht dat tributes to band X of Y altijd tributes waren voor bands die nogal wat bereikt hadden? Krijgen we ook nog tribute to K3, of Britney?

bennerd
Ik weet het niet, ik zal eens kijken

Trouwens, ik denk dat Linkin Park toch wel aardig wat bereikt heeft.

bro
KampF schreef:

pfuh, linkin park heeft meer albums verkocht dan heel je top 10 samen. k3 en britney niet bij mijn weten

avatar van Gajarigon
bro schreef:

pfuh, ABBA heeft meer albums verkocht dan heel je top 10 samen.
En verkoopcijfers zijn een goede waardemeter voor kwaliteitsvolle muziek, zoals iedereen wel weet.

bro
Gajarigon schreef:

pfuh, ABBA heeft meer albums verkocht dan heel je top 10 samen.

dat klopt en ik ben er daarom ook van overtuigd dat er een tribute to abba bestaat en ofdat iemand iets berijkt heeft of niet heeft niets met kwaliteit te maken man eerder ofdat ze populair zijn of niet....denkik. daarover kun je lang twisten natuurlijk

hoe dan ook, deze tribute to linkin park stelt niet veel meer voor dan goedkope remixes. klinkt te mechanisch en de zang zijn duidelijk opgenomen door mensen die niet al te goed bij stem zijn 2*

bro schreef:

Het gaat om Kwaliteit niet Kwantiteit

clutch
nadat ik een paar weken geleden A Tribute To Limp Bizkit heb toegevoegd wordt deze site nog eens vervuild met A Tribute To Linkin Park

avatar van Norbert
KampF schreef:

niet zo snobbistisch please. tuurlijk is jouw muzieksmaak ruim 100 keer beter dan die van elk ander persoon, maar daar hoef je nog niet zo mee te koop te lopen.

Lukk0
Feit is dat Linkin Park een heleboel mensen bereikt heeft met hun muziek (misschien niet diegenen hier op de site, maar zeker vele anderen) en een bijdrage geleverd heeft aan de introductie van velen in de meer 'alternatieve' rock en metal. Als je aan mensen van mijn leeftijd vraagt wat de band was die je naar je huidige smaakt toe hebt laten bewegen gaat daar toch vaak Linkin Park (en in mijn geval de RHCP) genoemd worden. Linkin Park heeft dus zeker wat bereikt en is dus een blijkbaar een tribute album waard (hoewel ik niet blij ben met dit soort commercieel gedoe).

avatar van Mr. Rock
Norbert schreef:

Kom op, neem die man een twee jaar oude uitspraak niet meer kwalijk

bennerd
Ok, toch nog iets beter dan ik vroeger vond, als ik wat over de teleurstelling heen kijk.

avatar van Bouvier666
Ik zie zojuist dat nummer 2 van Sinister is.
Is dat ook echt onze nederlandse death metal Sinister? Ik ben bij deze tribute aangekomen omdat deze bij onze Sinister staat. Niet dat ik musicmeter niet wil geloven maar het lijkt me zo sterk.

bennerd
Maak je geen zorgen, het heeft niets met de Nederlandse Sinister te maken.