R.L. Burnside - Mr. Wizard (1997)

Blues
Label: Epitaph

1. Over the Hill (4:20)
  2. Alice Mae (3:31)
  3. Georgia Women (3:48)
  4. Snake Drive (6:55)
  5. Rollin' & Tumblin' (4:40)
  6. Out on the Road (3:59)
  7. Highway 7 (6:04)
  8. Tribute to Fred (3:35)
  9. You Gotta Move (2:53)
avatar van pjh1967
Lekkere zompige electrische swampblues van RL Burnside (op enkel nummers bijgestaan door Jon Spencer). Veel slide en met een stevig doorrollende ritme-sectie achter de man. Voorlopig hoogtepunt het 6.55 min. durende en behoorlijk funky Snake Drive (ben bezig met de 1e luisterbeurt). Voorlopig 4*.

avatar van LeRoi
'Alic Mae', HEERLIJK!

sugartummy
deze plaat is een samenraapsel van eerdere opname's but who cares! dit is een fantastische burnside. alle bekende elementen en nummers komen weer voorbij but who cares! vervelen doet het nooit.

avatar van spinout
Weer een lekkere van Burnside, al komen de nummers allemaal bekend voor. RL herhaalde zich vaak.