New York Dolls - 'Cause I Sez So (2009)

Label: ATCO

10. Better Than
  11. Muddy Bones
  12. 'Cause I Sez So
beaster1256
hoe kan je spreken van een nieuwe new york dolls , als ik het goed onthouden heb zijn 4 van de originele members dood op 5 ! , alleen david johansen leeft nog ( amper als ik hem bezig gezien heb op later with jools )

Dat is dan wel waar, maar hun vorige album klonk in ieder geval verrassend goed.

Nou nou, Sylvain Sylvain leeft ook nog steeds hoor, en doet ook mee op dit album. In ieder geval kan gezegd worden dat alle levende leden van de originele Dolls gewoon meespelen (Johansen en Sylvain).

Nu was "..please us to remember..." al een onwijs lekker plaatje, deze mag er ook zijn hoor. Ze rocken toch nog heel wat geloofwaardiger dan menig ander jaren 70 bandje vandaag de dag... Alleen jammer van die vreselijke cover van Trash (waarom??)