Het - Lijst 1:Het (1966)

Label: Fontana

1. Ik Heb Geen Zin Om op Te Staan (3:07)
  2. Alleen op het Kerkhof (3:21)
  3. Kejje Nagaan (2:52)
  4. Spat Niet Met Pap (2:52)
Father McKenzie
Die titelsong beluister ik momenteel, op de verzamelbox 'Testament van de Sixties" (10-delige box, incluis 5 dvd's, van BR Music, in 2007 uitgegeven).

Die titelsong is prachtig, een klassieker, de rest ken ik helaas niet, maar een titel als Spat Niet Met Pap, is echt wel doldwaas!

Kejje Nagaan was ook een klein hitje, dacht ik. Maar wel een stuk minder leuk dan het titelnummer.

avatar van ricardo
Is dat het bekende nummer wat weleens gedraait word van ik heb geen zin om naar mijn baas te gaan? En spat niet met pap is een very funny titel inderdaad. Deze is als album niet eens op cd te verkrijgen waarschijnlijk.

Het titelnummer.

Geweldig nummer!

avatar van ricardo
Geweldig inderdaad, en ook een stelletje droogkloten zijn het. Ik wist niet dat het zo'n oud nummer uit 1966 was. Weer wat geleerd. Heeft deze band nog meer albums gemaakt verder. Er staat alleen maar deze lp van hier op mu.me.

avatar van music4life
'Alleen Op Het Kerkhof'

"Baby, ik hou van jou... maar alleen op het kerkhof" Geniaal!

Deze EP heet trouwens 'Lijst één: Het'
Er is ook nog een compilatie ablum van ze: 'Het' in 1999 met 10 nummer!