Erasure - Chorus (1991)

Label: Mute

1. Chorus (4:26)
  2. Waiting for the Day (3:49)
  3. Joan (3:50)
  4. Breath of Life (4:06)
  5. Am I Right? (4:19)
  6. Love to Hate You (3:55)
  7. Turns the Love to Anger (3:56)
  8. Siren Song (4:43)
  9. Perfect Stranger (4:04)
  10. Home (4:14)
avatar van foxhusky
Vreemd dat zo weinig mensen hier berichten plaatsen over de albums van Erasure. Een mooie combinatie van de synthgeluiden van Vince Clarke en de warme, herkenbare stem van Andy Bell.

Ook dit album Chorus is daar weer een voorbeeld van. Am I Right? is misschien wel één van de mooiste nummers van Erasure.

avatar van Mjuman
Heb er vandaag nog Ihe Innocents teruggekocht op vinyl.

Veel 12" van hen gezien, maar da's niet zo mijn ding - dus die heb ik laten liggen. One small day, neemt een ander ze mee!
Ik draai Innocents en deze ze en waardeer ze - ben liefhebber van het werk van Clark!

avatar van evert-jan
dit album is van het begin tot het eind één groot hoogtepunt van wat ze gemaakt hebben! Jammer dat dit album niet het succes heeft gekregen wat het verdiend heeft!
Mooie melodieen, strke songs, en prachtig gezongen! Complimenten!

avatar van Roxy6
Am I Right, is Erasure Grand Cru...

avatar van Roxy6
Am I Right, is Erasure Grand Cru...

avatar van Arjan Hut
In de hele stad geen Erasure-cd of lp te vinden. Dan duikt vandaag, in een rij bakken van 3v10 cd's deze op! Nog niet geluisterd.