Bark Psychosis - Game Over (1997)

Rock / Avant-Garde
Label: 3rd Stone

1. Blue (3:58)
  2. Three Girl Rhumba (4:40)
  3. I Know (4:11)
  4. All Different Things (8:11)
  5. Manman (5:04)
  6. Bloodrush (7:14)
  7. A Street Scene (5:49)
  8. Murder City (8:56)
  9. Scum (21:15)
  10. Pendulum Man [Live] (5:27)
avatar van Schizophrenia
Binnenkort krijg ik deze binnen, zal me benieuwen!
Ik weet dat I Know een geweldig nummer is en Scum Net zo!

avatar van Schizophrenia
Toch wel een stukje minder, dan de Independency verzamelaar.
Deze is door de platen maatschapij in elkaar geknutseld zonder dat de band er wat van wist. Scum blijft natuurlijk een geweldig nummer. Voor de nummers die niet op indenpendency staan is eigenlijk alleen maar Blue en Murder City echt de moeite waadr. Ik vind Three Girl Rhumba best wel een slecht nummer. En iedereen heeft natuurlijk A street scene wel op cd!

Ik denk dat het alleen maar leuk is voor de echte fan.
De release datum is trouwens ook niet goed, hoe kan een nummer dat pas in 1994 is opgenomen, op een verzamelaar uit 1991 staan?

avatar van dvdschaaf
Schizophrenia schreef:

je hebt gelijk, het moet 1997 zijn, correctie is opgestuurd

avatar van Schizophrenia
Dan denk ik dat ik je net voor was!

avatar van Broem
Ben de afgelopen week in het oeuvre van Bark Psychosis gedoken en de albums van de band random gedraaid. Begonnen bij Codename Dustsucker wat ik echt een goed album vind op het snijvlak van diverse stijlen. Game over is van enkele jaren daarvoor en dat is terug te horen in de stijl. Wat meer mainstream dan het latere werk. Blijkbaar is dit album een leftover van materiaal wat niet op eerder uitgebrachte albums terecht is gekomen. Daar merk ik niet zoveel van. Ik moet wel wennen aan het epische 'Sum'. Weet nog niet precies wat ik daarmee aan moet terwijl het nummer een groot gedeelte van het album beslaat. Even laten bezinken. Leuke ontdekking.