Star Inc. - Synthesizer Spectacular (1987)

Electronic
Label: Star Inc.

1. Dervish D. (3:19)
  2. Axel F. (2:56)
  3. Theme from "Antarctica" (4:09)
  4. Miami Vice (2:30)
  5. Space Shuttle (3:11)
  6. Blue Monday (3:37)
  7. Synsation "Zero" (Medley) (24:07)
  8. Synsation "One" (Medley) (22:33)
avatar van foxhusky
Grappig dat dit album nu ook op MusicMeter staat. Deze CD bevat de LP 'Synsation' (track 7 en 8 ), aangevuld met 6 extra tracks. Van die 6 is er één een eigen compositie van Starink: 'Space Shuttle', de rest zijn covers.

De nummers die verwerkt zijn in de medley's 'Synsation' zijn voor het overgrote deel ook covers, maar ook enkele eigen composities.

Twee jaar later begon Starink met de commercieel sucesvolle reeks 'Synthesizer Greatest'.

avatar van LeRoi
Denk 1 van de eerste cd's die ik ooit aanschafte....grappig 'm hier voorbij zien te komen...ligt waarschijnlijk ergens bij (jongere) broer in een doos te verstoffen.....