Sad Café - The Best Of (1994)

Label: BMG

1. Everyday Hurts (4:05)
  2. Strange Little Girl (5:03)
  3. Hungry Eyes (5:26)
  4. Black Rose (4:35)
  5. Sail On (2:56)
  6. I'm in Love Again (4:41)
  7. La Di Da (5:02)
  8. My Oh My (3:55)
  9. Nothing Left Toulouse (4:34)
  10. I Believe (Love Will Survive) (4:32)
  11. Angel (3:46)
  12. Let Love Speak for Itself (6:08)
  13. Losing You (3:49)
  14. Dreaming (4:12)
voodoochild
erg goede cd verhoog naar 4 sterren

avatar van gaucho
Dit is de enige CD die ik van deze band heb. Gekocht vanwege de twee singles die in Nederland nog wel wat airplay kregen: de prachtige ballad Every day hurts (wel top-3 in thuisland Engeland) en de nogal Stones-achtige rocker My oh my.
Allebei zeer de moeite waard, en hoewel de band het predikaat 'onderschat' wellicht mag meekrijgen, snap ik uiteindelijk wel waarom Sad Cafe nooit echt boven het maaiveld is uitgekomen. Het is niet slecht, maar toch teveel doorsnee pop- en rockmuziek zonder een echt eigen smoel. Wel een wereldzanger in de persoon van die andere Paul Young, die later ook nog bij Mike & the Mechanics zou zingen.

Beste nummers, naast die twee hits: Strange little girl, La di da en Nothing left Toulouse.

avatar van Poeha
Vind het echt onbestaanbaar dat hun beste nummer hier niet eens op staat.

Run Home Girl