Coney Hatch - Coney Hatch (1982)

Canada

9. Victim of Rock
  10. Monkey Bars
  11. Dreamland
speedy66
Altijd een leuk bandje gevonden. Hey operator is nog een klein hitje geweest dacht ik?.
Devils deck is een favoriet en heeft wel lekkere solo's. We got the night is lekkere rampestamper.

Monkey bars is wat vreemde track en is eigenlijk gejat van Goddo. Ook een canadese band.

avatar van Metalhead99
Mooi geproduceerde rock plaat uit Canada. Weer zo'n leuke band uit de jaren '80 die ik ontdek via het Italiaanse Frontiers (die de comeback plaat van de band uitbrengen).
Deze eerste plaat heeft een mooie productie en het gitaarwerk ligt lekker zwaar op de voorgrond, waardoor het hier en daar nog best hard klinkt. Gitarist Carl Dixon en basgitarist Andy Curran weten de leadzang goed te verdelen. Hierdoor krijgt de plaat nog wat leuke afwisseling.
Fijne jaren '80 Rock.

ooit voor 2 piek bij de phonotheek gekocht vrolijke plaat met no sleep tonight en victim of rock als uitschieters.

avatar van vielip
Prima debuut van deze Canadezen. De albums die hierna kwamen vind ik nog net een tikkeltje beter maar hier hoor je al goed waartoe ze in staat bleken. De afwisseling in leadzang zorgt voor een aangename twist. Waarschijnlijk was het anders wat té eentonig geworden, wie weet. Hey operator was volgens mij een single. Komt namelijk nog wel eens voorbij op het radiostation waar ik naar luister op m'n werk. No sleep tonight, We got the night en Devil's deck zijn prima nummers. Al is het nergens echt slecht trouwens.