Ca$his - The County Hound EP (2007)

Label: Shady

1. The County Hound (Intro) (0:56)
  2. That Nigga a Gangsta (4:38)
  3. Gun Rule (4:03)
  4. Ms. Jenkins (5:39)
  5. Just Like Me (4:57)
  6. Pistol Poppin' (4:17)

met Eminem

7. Thoughts of Suicide (3:11)
  8. Lac Motion (4:54)
avatar van thomzi50
1,5
4 stemmen en vijf sterren voor deze Interscope EP van een matige Eminem protégé ??

avatar van thomzi50
1,5
Die protégés van Eminem worden ook steeds slechter, en hij kan eigenlijk ook matig produceren. Paar leuke momenten op deze onoriginele EP.

Harco
Productie op That Nigga a Gangsta is hard.

mrs. jenkins, just like me en thoughts of suicide zijn erg sterke tracks.

avatar van Timo710
Ms jankins vind ik een goed nummer, de rest valt me tegen.

Eminem heeft minder oog voor talent als ik dacht.... Maar goed, heeft Eminem ooit bekend gestaan om het werken met goede artiesten? Na Shadyrecords is alles bergafwaardsgegaan met de man...

avatar van hiphopdontstop
Ms Jenkins is echt een prachtig nummer om naar te luisteren, geeft me kippenvel, in dat nummer voel je aan dat deze man talent heeft

avatar van 'State Of Mind'
Heel sterke plaat, favo's: Just Like Me, Ms. Jenkins!
4.0

Typical Shady productie, lyrical genius, vooral die liedje ms. Jenkins en Thoughts of Suicide, Shady Aftermath zijn nog steeds de beste. Mijn favoriete is Gun rule, meestelijke beat

t-h-y-$
Lac Motion is wel een chill nummer

t-h-y-$
Net als Pistol Poppin'

ken nu een paar nummers van cashis en ze zijn allemaal goed

serenade my life (niet op county hound EP) is erg goed

gun rule doet me een beetje denken aan een liedje van em zelf... alleen weet ik niet welke

lac motion is echt als je even relaxte muziek wil

ms. jenkins volgens mij de beste hiphop productie ooit

pistol popin' (met em) cashis rapt beter dan em

thought of suicide moet je vaak horen voor je hem leuk gaat vinden

you don't know (met em, 50 en lloyd banks) wederom is cashis de beste en ook lloyd banks is goed in dit liedje

1,5
Het enige nummer dat mij positief is bijgebleven is Ms. Jenkins. De rest vind ik pure troep, erg oninteressant dit.

Harco
Ms. Jenkins is juist troep, met dat vreselijke refrein.

avatar van prodi9y9
mwaa k vind t opzicht niet verkeerd, ma niets bijzonders. ik vind ms jenkins wel een sterke plaat, en that nigga a gangsta een heerlijke productie (lekker voor een keertje te bangen) ma voor de rest kan me dit niet zo boeien. k snap wel niet wat jullie zien in zijn lyrics, want op ms jenkins (en zelfs da komt ie beetje dom over, zeker int refrein) na is dit lyricaal niveau 50 cent. de enige lyricale geweldenaren van shady ent zijn obie (die nu weg is) en em zelf. al met al 2.5

X-man
Per toeval kwam ik op deze pagina, maar ik verbaas me serieus over het hoge gemiddelde!

Sowieso vind ik het voor een EP al vrij hoog, aangezien er weinig tracks op staan en er bij één minder nummer het hele positieve gevoel/beoordeling kan verminderen.

Daarnaast is Ca$his niet echt getalenteerd, zijn teksten zijn dertien-in-een-dozijn, dit hebben we allemaal al zoo vaak gehoord, en dan nog vaak vele malen beter dan hier. Ms. Jenkins is wel leuk met die Queen-sample, maar dan houdt het ook snel op met het 'leuke'.

Tracks als That Nigga A Gangsta (alleen de titel al ) en Pistol Poppin' zijn gewoon matig. Gelukkig is het een EP en heb je niet zovel tijd verspild met deze ondermaatse rapper.

Die man 1 harde rapper, te hard dat ze betwijfeld of zijn LP uit kan brengen .. das jammer, sjonga jonga sommige mensen hier, beoordelen tracks net als of ze advocaten zijn... kan je beter geen rap luisteren maar jantje smit

avatar van MJ_DA_MAN
Hahaha, Ca$his stelt geen bal voor, zelfs 50 is beter.

avatar van KILLERBEE99
Cashis komt echt hard op deze EP, vind zijn stijl wel vet en de producers doen het ook goed. Kan niet wachten op de debut album :]

avatar van Elohim
1,0
Deze man zijn album is nooit uitgebracht toch?
Terecht.

Ms. Jenkins is het enige nummer waar je nog iets van zou verwachten, maar de productie is standaard. Zijn flow is irritant. De rijmschema's zijn om te huilen. Ik moet eerlijk zeggen dat zijn stemgebruik wel heel vet is.

avatar van KILLERBEE99
Cashis is nog bezig met zijn album, maar ben bang dat die niet uit zal komen, duurt allemaal zo lang. Ik wil best zijn debut album horen!

avatar van René.
Van mij hoeft het niet zo, laat Slaughterhouse maar meer gaan uitbrengen.

avatar van Elohim
1,0
Slaughterhouse? Hoeft van mij ook niet. Joe Budden vind ik verschrikkelijk, Joell Ortiz is soms heel dope, maar ook lang niet altijd. Ben alleen wel benieuwd naar the HRSMN ft. Slaughterhouse!