Xandria - Salomé - The Seventh Veil (2007)

Duitsland
Label: Drakkar

1. Save My Life (3:56)
  2. Vampire (4:31)
  3. Beware (3:21)
  4. Emotional Man (4:03)
  5. Salomé (6:11)
  6. Only for the Stars in Your Eyes (3:17)
  7. Firestorm (4:50)
  8. A New Age (3:37)
  9. The Wind and the Ocean (3:24)
  10. Sisters of the Light (3:37)
  11. Sleeping Dogs Lie (4:11)
  12. On My Way (3:51)
avatar van Rinus
Vierde kwalitatief hoogstaande album van deze band. Het is weer een soort van conceptalbum geworden, en muzikaal gaat het allemaal net wat verder dan de standaard gothic band, met orientaalse invloeden en behoorlijk gevarieerde nummers. Geen sopranen zang van Lisa Middelhauve, maar gewone zanglijnen, wat ook wel eens een verademing is. Lisa heeft trouwens een zeer behoorlijk toonbereik en een mooie volle stem. Ondersteund door haar band, die ook nog wel een pas op de plaats wil maken, zodat Lisa alle ruimte krijgt, maakt dit weer een aangenaam wegluistrend album.

Vandaag gekocht

avatar van Phoebe318
"Sisters Of The Light" en "A New Age" zijn prachtig!