Rotting Christ - A Dead Poem (1997)

Griekenland
Label: Century Media

1. Sorrowful Farewell (4:52)
  2. Among Two Storms (4:09)
  3. A Dead Poem (4:09)
  4. Out of Spirits (4:06)
  5. As If by Magic (5:51)
  6. Full Colour Is the Night (4:48)
  7. Semigod (4:39)
  8. Ten Miles High (4:34)
  9. Between Times (5:04)
  10. Ira Incensus (5:16)
Stijn_Slayer
Dit is het enige album dat ik ken van Rotting Christ, maar ik vind het zo'n geweldig album dat ik de rest niet eens durf te luisteren. Mijn zeer positieve mening over deze band wil ik niet laten verminderen namelijk. Toch heb ik gehoord dat ze nog betere albums dan deze hebben. Om even wat dieper op het album in te gaan, het zit op een constant niveau, geen slechte nummers. Ook heeft het een perfecte mix tussen mooi gitaarwerk en een melodische sound. 1 van de betere albums die ik ken. 4.5*

Stijn_Slayer
Eén van de betere albums durf ik het nu absoluut niet meer te noemen, en ik draai deze ook niet zo vaak meer, maar het blijft wel een sterk album. Vreemd dat er maar 3 keer gestemd is, ik dacht dat Rotting Christ wel wat bekender was.

avatar van Metal-D78
Ooit eens gewonnen op de Vara radio bij Badgrrrl. Samen met een cd'tje van Old Man's Child en een paar shirts. Draai beide albums niet vaak, maar als ik er een pak is het deze.