Linda Ronstadt - Winter Light (1993)

Country
Label: Elektra

1. Heartbeats Accelerating (3:49)
  2. Do What You Gotta Do (3:24)
  3. Anyone Who Had a Heart (3:26)
  4. Don't Talk (Put Your Head on My Shoulder) (3:15)
  5. On No, Not My Baby (3:05)
  6. It's Too Soon to Know (2:30)
  7. I Just Don't Know What to Do with Myself (3:11)
  8. A River for Him (4:31)
  9. Adonde Voy (3:09)
  10. You Can't Treat the Wrong Man Right (3:29)
  11. Winter Light (3:17)
avatar van evert-jan
wat een geweldige plaat (in dit genre). Het openingsnummer is zó sterk, dat laat werkelijk alle facetten horen van waar mevr. Ronstadt toe in staat is: erg veel!
Heartbeats accelerating lijkt me bij uitstek een waanzinnig goed nummer voor de blinde audities bij 'the voice of Holland', en ik weet nú al wanneer er bij een perfecte uitvoering gedrukt gaat worden....

avatar van Twinpeaks
Mooi album van Ronstadt. Het gemak waarmee ze zingt en liedjes eigen maakt is altijd haar troef geweest. Goede ritmesectie erachter met Kunkel en Sklar .Ik mag hier graag naar luisteren. Doet mij ook weer de gang naar zolder te maken om wat meer cd's/ lp's van haar uit de mottenballen te vissen. Voor deze heb ik wel 4 sterren over.