Senser - Asylum (1998)

Metal / Electronic
Label: Ultimate

1. Book of Flies (5:14)
  2. Charming Demons (3:33)
  3. Adrenalin (5:48)
  10. Weatherman (24:58)
avatar van Sammy
Adrenalin is een Bruut nummer! 3.5*

Joy
mooie opvolger van het debuut

wat meer dancy nummers maar daarmee niet minder goed

jammer dat een zo leuke band zo kort heeft bestaan

avatar van Sammy
Ik ken me vergissen, maar volgens mij hebben ze vorig jaar of twee jaar geleden of zo nog een nieuwe cd uitgebracht.

Joy
klopt, bij wijze van reunie

daarna weer split up

avatar van Hanszel
Heerlijke plaat. Nog altijd. Over de band: het klopt , ze zijn niet de meest hechte band maar zag vandaag dat ze in de W2 in Den Bosch komen (begin mei ergens). Op hun MySpace pagina stond dat ze een nieuwe cd uit gaan brengen! Ben zeer benieuwd want dit was toch wel plaat van het jaar '98 voor mij. Schematic viel een beetje tegen en Stacked up is jeugdsentiment (uiteraard vanwege Age of panic) maar het nieuwe nummer klonk goed: