Rob Sonic - Sabotage Gigante (2007)

Label: Definitive Jux

1. Teeth Eat Her (4:47)
  2. Brand New Vandals (3:48)
  3. Mother of All Bombs (4:22)
  4. The over Under (3:58)
  5. Ready, Aim, Shoot! (3:22)
  6. Rock the Convoy (3:58)
  7. Smoke If U Got Um (3:38)

met Aesop Rock

8. Dead as Disco (3:49)
  9. Fat Man Lil' Boy (3:57)
  10. Spy Hunter (2:49)

met Busdriver

11. I Loathed the 80's (3:51)
avatar van waxs
Een nieuwe Rob Sonic, ik ben benieuwd, Def Jux heeft al de nodige sterke releases gehad dit jaar, hopelijk kan deze daar aan worden toegevoegd.

avatar van Osiris Apis
Vanmiddag voor het eerst 1x geluisterd. De tracks bevatten veel harde gitaar samples, wel meer aanwezig dan de nieuwe van Aesop. De nummers lijken op het eerste gehoor veel op elkaar.
En Ready Aim Shoot heeft een irritant snelle beat.

Na Telicatessen, wat ik toch wel een tof album vond met vette beats, ben ik toch wel benieuwd naar dit album !!

avatar van waxs
Ik vond Telicatessen ook een toffe plaat maar helaas doet dit album daar aan onder en valt het geheel ook regelmatig in herhaling. Zie ook de reactie van Osiris, daar kan ik me namelijk fijnloos bij aansluiten.

avatar van hiphopmaster
Een waardige opvolger van Telicatessen naar mijn mening. Alleen staan hier iets minder echte bangers op, waardoor deze plaats net iets minder indruk maakt.
Bijna alle nummers zijn de moeite waard (zeker Mother of All Bombs, Smoke Em If You Got Um en I Loathed the '80s). Alleen Ready Aim Shoot is een regelrechte misser!

avatar van BoordAppel
Ligt in het verlengde van Telicatessen. Van die lekker zware bwaaap beats. En dan komt er ineens een nummer als Ready, Aim, Shoot! tussendoor wat veel meer up tempo is. Erg vet. Rob Sonic is een erg goede producer en ook een prima rapper.