Willem Duyn - Niet Normaal Meer (1992)

geen stemmen

Label: Mercury

1. Woenderbaar (3:07)
  2. I-J Bunt Niet Wies (3:20)
  3. Willem, Wat Heb Je Grote Handen (3:23)
  4. Angelina / Oh Mama (4:26)
  5. Zal Ik een Krekel Wezen (4:05)
  6. Marie Ann (3:53)
  7. Dag Dikke Olifant (3:56)
  8. Kom Nou Elles (3:07)
  9. Wat Maakt Dat Nou Uit? (3:00)
  10. Lola (3:52)
  11. Goeiemorgen (2:47)
  12. Muziek (3:34)
  13. Ik Neem de Eerste Trein Naar Zandvoort (2:44)
  14. M'n Allessie (3:59)
  15. Bluffers en Suffers (3:41)
  16. Wat een Rare Man (4:39)
  17. Willem (3:30)
avatar van kaztor
Tsja, wat moet je hier nou van zeggen...

Super-oubollige muziek: soms grappig, vaak irritant.

avatar van dix
dix
some things are better left unsaid.

avatar van Vortex
Woenderbaar is fantastisch!
Maar is dit album een samenwerking met de band Normaal?

avatar van Rockfan
Vortex schreef:
Woenderbaar is fantastisch!
Maar is dit album een samenwerking met de band Normaal?

Dat is volgens mij alleen Woenderbar.

Willem heeft Bennie Joling in 1992 tijdelijk vervangen.

avatar van nlkink
Er staat ook Niet Normaal Meer.

avatar van haythijs
Ook nummers 2 en 3 zijn opgenomen met Normaal. Destijds verscheen Woenderbaar als single en waren nummer 2 en 3 de extra tracks, opgenomen tijdens de veldtocht dat hij Jolink verving.
Nummer 2 is een bewerking van het normaal nummer ' ie hef geliek' en nummer 3 is uiteraard de hit van hemzelf maar dus gespeeld met Normaal als begeleidingsband. De rest is gewoon uit zijn eigen oevre toegevoegd ( dus de singles etc )
Destijds in 1992 nog naar zo'n optreden geweest. En hij deed het geweldig. Welliswaar stonden er kartonnen tekstbladen voor hem op de monitors en ook aan de zijkanten zodat hij teksten van bijv Hiekikkowokan en Deurdonderen kon meezingen ( was destijds ook 1 van de eerste shows dat hij de rol op zich nam) Tevens ook wat materiaal van hemzelf en ook wat ander materiaal ( herinner me nog iets van Peter Koelewijn wat ze speelden, ik dacht de hele stad is gek en dol).
De tent ging plat, maar de band Normaal had destijds ook prima bezetting natuurlijk met Wimke, Kemper, Fokke en Colenbrander.