Jazkamer - Eat Shit (2007)

Noorwegen

3. Eat Shit III (8:54)
  4. Eat Shit IV (24:17)
  5. Eat Shit V (5:22)
avatar van The Scientist
Oei oei, wat een lekker plaatje, een van de beteren dit jaar. Om even te quoten wat ik ergens las:
album of mangled electronics, scum metal and trash noise from the clowns of Norwegian junk.

Flinke bak herrie dus, maar erg cool

oeh kzal es zoeken. Moet ik het ergens in de hoek van de hardere John Zorn releases zoeken?

avatar van The Scientist
Die ken ik niet.. dus kan de vergelijking niet maken.

Meer noise dan metal op deze plaat iig

sxesven
Ah, ik kwam deze toevallig van de week tegen. Ziet er weer interessant uit, in ieder geval. Gauw luisteren. Artwork van onze eigen Dennis Tyfus overigens!

Op hun Myspace stond een Metal Machine Music track en dat was in ieder gevol echt herrie. Als dit een indicatie is voor dit album, dan weet ik genoeg.

.. geweldig hè

(ik neem aan dat je Metal Music Machine bedoelt)

Ja inderdaad een track van dat album. Denk dat ik dat nog geen 3 nummers vol zou houden.