Alberto Iglesias - Hable Con Ella (2002)

Spanje
Score
Label: Milan

1. Sabana Santa (1:04)
  2. Hable Con Ella (5:18)

met Vicente Amigo en El Pele

3. Caetano Veloso - Cucurrucucú Paloma (3:50)
  4. El Grito (3:29)
  5. Ellis Regina en Tom Jobim - Por Toda a Minha Vida (2:08)
  6. La Mesita de Noche (1:45)
  7. Jordania (2:52)
  8. El Amante Menguante (8:28)
  9. Maria Santísima de Araceli (2:12)
  10. La Noche Y el Viento (1:10)
  11. Trincheras / Decadence (3:29)
  12. Habitacion de Alicia (1:50)
  13. A Portagayola (1:48)
  14. La Discusión Viaja en Coche (3:44)
  15. Alicia Vive (2:46)
  16. Los Olivos (1:15)
  17. Amanecer Agitado (1:58)
  18. Soy Marco (2:22)
  19. Bau - Raquel (4:11)
  20. The Plaint (7:52)
Prachtige muziek. weet iemand of er een soundtrack is van Los Amantes del circulo polar, ook van Alberto Iglesias?

neo
Van Los Amantes is naar mijn weten geen aparte score uitgaven verkrijgbaar. Wel is er een ''Filmworks'' compilatie cd met 6 nummers van zijn score voor die film.

neo schreef:

En hoe kom je aan zo een Filmworks compilatie?

neo
IK heb nog even zitten kijken en er is dus ook een aparte filmscore uitgaven te koop!: link

neo schreef:

oh, merci voor te zoeken!

Mooie ontroerende muziek behorende bij een indrukwekkende film. Beiden moet je gewoon ondergaan.

neo
Laten we het er ophouden dat het geen fado is, maar toch meesterlijk

Prachtig album!

avatar van thomzi50
Erg mooi is dit inderdaad, vooral op de droeve momenten. Een beetje wennen is het ook wel, maar een paar luistereurten is het zeker waard, en daarna wordt het alleen maar sterker. 4*

Eerste Iglesias?

avatar van thomzi50
Inderdaad. Ik luister veel scores, maar er zit niet heel veel systeem in. Ik kijk namelijk voornamelijk wat mijn ouders in hun (tamelijk grote) collectie hebben staan. Zo beland ik bij deze, bij Henny Vrienten's Unit 13 en nog andere gekke dingen.

avatar van king_arthur
Geweldig mooie muziek om stil naar te gaan zitten luisteren. Echter niet aan te bevelen als je in een dipje zit, want dan bestaat de kans dat je er niet meer uit komt.

avatar van L_T_B
Berichten verplaatst naar Alberto Iglesias

avatar van Helicon
Schitterende soundtrack, van een bijzondere film. Die ik overigens al heel lang niet meer gezien heb. Het titelnummer herbergt zo'n prachtige weemoed in zich, net zoals de rest van het album overigens ook.