Tröckener Kecks - Hotel Nostalgia (1995)

Label: Polydor

1. Niet Alle Meisjes Zijn Verliefd op Kors (2:31)
  2. Souvenir (3:02)
  3. Kom Terug, Rosa (5:55)
  4. Naar de Top (4:02)
  5. Nu of Nooit (3:36)
  6. 1 op 1.000.000 (2:44)
  7. Achter Glas (6:24)
  8. Vannacht (4:18)
  9. De Jacht Is Mooier Dan de Vangst (3:49)
  10. Ver van Huis (4:26)
  11. 'N Nieuw Begin (4:16)
  12. Voor Geen Geld Te Koop (3:45)
  13. In Tranen (4:44)
  14. Met Hart en Ziel (3:45)
  15. Het Komt Nooit Meer Goed (4:52)
  16. Een Dag, Zo Mooi (4:40)
  17. Hotel Nostalgia (4:34)
avatar van dynamo d
Prachtig album met mooie Nederlandstalige nummers zoals 'Met Hart en Ziel' en meezingers zoals 'Niet Alle Meisjes zijn Verliefd op Kors'. Mijn favoriete nummer van T.K. is 'Het Komt Nooit Meer Goed'. Dat was ook de titelsong van de komedieserie waarin Rijk de Gooijer zo fantastisch in acteerde als een oude chagrijnige xenofobe man. Ben even de naam van die serie kwijt. Door die titelsong leerde ik ook de muziek van Tröckener Kecks kennen, waarvoor mijn dank groot is!

avatar van dynamo d
Ik heb het even opgezocht: Rijk de Gooijer speelde Fred Spruit in de komedieserie In Voor- en Tegenspoed. Erg Leuk! Het komt nooooooit meer goed.

avatar van andré
dynamo d schreef:

Niet goed gezocht dan, want Rijk speelde namelijk Fred Schuit Dat was een van zijn beste rollen ooit.

andré schreef:

Ja inderdaad, Fred Schuit. Dat was 'm. Tijd voor herhaling op t.v. Geweldig fout die Fred Schuit.
Tijd voor Hotel Nostalgia. Fantastische plaat.

Oude hits in een nieuw jasje gestoken, valt bij veel nummers erg goed uit, sommige zijn zelfs beter als de eerste versie. The Scene gaat dat nu ook proberen. Hopelijk slagen zij er net zo goed in als de Kecks.

avatar van Gert P
Mooie nummers staan hier op zoals Het komt nooit meer goed uit de tv serie met Rijk de Gooijer als het negateve sjagatijnige buurmannetje.