s:cage - Madness Turns to Glass (2006)

1 stem

Canada
Electronic
Label: Ant-Zen

1. Madness (13:37)
  2. Vapour (6:04)
  3. Collapsing Breath (6:09)
  4. Gone (Undone) (5:36)
  5. Inside This (5:32)
  6. Surfaces (9:14)
  7. Intrusion (5:31)
  8. Sprawling, Endless Cities... (3:36)
  9. Hideous Out Loud (5:07)
  10. Glass (6:25)
avatar van orbit
Draai deze momenteel wel één keer per dag op aanraden van een vriend van me. Maar ik weet nog niet of ik het wel zo'n subliem album vind. Sommige tracks hebben een lekkere drive en glitch, hips, bops (stomme termen voor bliepjes en vette beats), maar ze staan niet allemaal even hoog op de ladder. Soms is het een beetje een track wegluisteren voordat er weer iets spannends voorbij komt. Deze artiest heeft in ieder geval ook weer goed naar Gridlock geluisterd (de zoveelste) en die invloeden zijn onmiskenbaar. Verder zitten er wel leuke duikjes in naar aziatisch, ambient, noize, maar echt pakkend wordt het vrijwel nooit. Hideous Out Loud en de eerste track vind ik het sterkst, de rest is een beetje inwisselbaar met Nebulo, Proem en dat soort acts. Maar wie weet zie ik over een paar dagen 'het licht'

avatar van Onderhond
Ken ze van naam, heb ook wel een aantal trackjes liggen als ik me niet vergis. Vond het geloof ik ook wel interessant, dus moet er maar een keertje achteraan