The Standells - Standells in Person at P.J.'S (1964)

Label: Liberty

1. Help Yourself
  2. So Fine
  3. You Can't Do That
  4. What Have I Got of My Own
  5. Money (That's What I Want)
  6. I'll Go Crazy
  7. Bony Moronie
  8. Ooh Poo Pah Doo
  9. Linda-Lu
  10. Louie Louie
avatar van nlkink
Een toevallig net voor de doorbraak van de groep opgenomen live-album. Normaal zou de tape waarschijnlijk gewist zijn en/of hergebruikt als de groep niet vlak na het optreden een hit scoorde met 'Dirty Water'.

avatar van Ducoz
Ik schrik wel een beetje van de score. Natuurlijk is dit nog geen topplaat en ontbreken er klapers zoals Dirty Water.. maar dit is een live registratie uit 1964. De opnames klinken fantastisch en speelt qua rauwe energie de Beatles bijvoorbeeld helemaal van de kaart. Bands met een dergelijke punky attitude waren in 64 nog zeldzaam. Best oke, laat je niet afschrikken door het gemiddelde.