Agnostic Front - Warriors (2007)

Metal / Punk
Label: Nuclear Blast

1. Addiction (2:20)
  2. Dead to Me (2:52)
  3. Outrage (1:54)
  4. Warriors (2:08)
  5. Black and Blue (2:35)
  6. Change Your Ways (1:53)
  7. For My Family (2:22)
  8. No Regrets (1:49)
  9. Revenge (3:12)
  10. We Want the Truth (2:24)
  11. By My Side (2:52)
  12. Come Alive (2:02)
  13. All These Years (2:07)
  14. Forgive Me Mother (Bonustrack) (1:56)
lambf
Nog meer metal dan de laatste platen van Madball. Jammer, heel erg jammer

RobixXx
Inderdaad, meer metal - maar daarom minder?
Ik vind dit een lekker cheesy Hardcore plaat, net zoals de laatste van Madball. Het gitaar en drumwerk spreekt mij meer aan bij dit genre van muziek (terror, throwdown, pro-pain...)
Voor de echte old skool hardcore scene ben ik minder te vinden, heb al het oudere werk van Biohazard staan en een plaat van Cro-Mags maar daar blijft het ook bij.
Los van het 'The True Hardcore' vind ik dit nog een zeer toegankelijke plaat die lekker vooruitgaat, we hebben er zo honderden maar het is en blijft Agnostic Front

En is dat een versie van Leonidas (300) op de cover!?

nog meer metal?heb je hun eerste platen wel eens gehoord?dat was nog meer thrashy dan dit.ik vind dit super!die oude stijl is lekker teruggebracht.topprouductie van freddy cricien!!maar als ik eerlijk ben vond ik de vorige veel beter.deze is een btje eentonig..maar wel lekker!!

Mijn eerste kennismaking met agnostic front en dit smaakt wel naar meer

avatar van R2DeepThroat
Zeer goed hardcore bandje, maar als het kon mocht het toch wel iets harder. Het album heeft bijna geen slechte nummers en de vocals zijn hard.