Bobby Kimball and the Frankfurt Rock Orchestra - Classic Toto Hits (1990)

Label: MMS

7. Africa
  8. Holyanna
  9. Anna
  10. Isolation
Bobby Kimball is de leadzanger van Toto (1977-1984/ 1999-heden)
dit album is dus gemaakt in de periode dat hij uit de band was.

ben dit album nog niet tegengekomen, ben er wel benieuwd naar.

Ik heb hem wel, eigenlijk best wel goed de combinatie Toto(muziek) en een klassiek orkest en de stem van Bobby past daar natuurlijk prima bij al hadden de twee extra songs(one day at a time en cool changes) er van mij niet op gehoeven het zijn geen Toto songs en dus een beetje overbodig.
Een aardige cd maar alleen geschikt voor Toto-fans want voor de fans is het altijd leuk om Toto songs te horen in een andere setting.

ik heb al wat korte fragmenten gehoord op één of andere site, klinkt echt geweldig, en Bobby komt ook aardig uit te voeten met Lukathers en Williams' nummers.
wat ook al te horen is op Live in Amsterdam, waar ie echt fantastisch is op Home of the Brave, die orgineel van Joseph Williams is.
ik wil Bobby wel eens horen op Endless, orgineel van Fergie.
één van mijn favorite nummers.