Guts - Le Bienheureux (2007)

Frankrijk
Electronic / Hip-Hop
Label: Wallboomers

1. Intro (1:13)
  2. Good Morning (2:24)
  3. Everybody Know (3:49)
  4. You Know That Shit!!! (2:14)
  5. Escucha Me (1:45)
  6. Metis (3:04)
  7. Nightmare of Paris (2:05)
  8. Take a Look Around You (3:47)
  9. Pura-Vida (3:37)
  10. Skunkfunk (3:53)
  11. Cry and Smile (3:00)
  12. And the Living Is Easy!!! (5:11)
  13. Sweet Love (2:44)
  14. Endless Night (4:23)
  15. Narco Trip (3:10)
  16. I Love You ("It's So Hard to Say") (2:14)
avatar van xangadix
Geweldige cd, die ik onder het motto 'nou voor die prijs laat ik hem niet liggen' uit de 1 euro bak bij de FRS heb gevist. De liedjes blijven al meteen in je hoofd zitten, en dat is in tegenstelling tot bij 'Heb Je Even Voor Mij' niet onplezierig.

Ik hoop dat Guts snel weer een nieuw album bijelkaar mixt, dan wacht ik niet tot hij in de uitverkoop is.

avatar van melis333
Lekkere zomerse cd met alleen maar goede nummers !

Vind het nou niet echt hiphop dit, trouwens...

avatar van -SprayIt-
xangadix schreef:

Zijn inmiddels vanaf zo'n 60 euro te vinden op Discogs;)
Heb 'm voor rond de 2 tientjes eindelijk op de kop getikt via een tweedehands site. Topplaat!

avatar van overmars89
Ontspannen vibey plaatje.