U.V. PØP - No Songs Tomorrow (1984)

Label: Flowmotion

1. No Songs Tomorrow (3:33)
  2. Portrait [Extended] (6:35)
  3. Some Win This (3:08)
  4. See You (4:23)
  5. I.C. (10:21)
  6. Psalm (4:17)
  7. Sleep Don't Talk (3:21)
  8. Commitment (5:38)
  9. Arcade Fun (3:19)
  10. Hafunkiddies (3:33)
  11. Four Minute Warning (5:35)
avatar van freddze
I.C. vind ik wel een mooi nummer, via de new wave KO leren kennen dankzij lebowski en vandaar op zoek gegaan naar deze plaat.

Het titelnummer en Portrait (waarschijnlijk niet voor niets als openers gekozen) mogen er ook nog zijn, maar de rest

Een nummer als Psalm is misschien wel speciaal, maar als ik het een keer gehoord heb, is het ook wel genoeg. En vanaf Commitment tot het eind van de plaat hoeft het zelfs helemaal niet meer voor mij.

Ik heb dit album ook enkel via download kunnen vinden, dus ik weet niet of het de bedoeling is dat het einde van de laatste track (Four Minute Warning) precies kapot is (cd die blijft haperen)

Deze plaat krijgt nipt 3* van mij.

avatar van Safri
Ben het met je eens dat de 2de helft iets minder is. Maar toch, de goede nummers op deze cd zijn ook wel echt briljantjes vind ik. Vooral de titelsong en Some win this kunnen mij bekoren en die draai ik dan ook keer op keer.

Verder zijn I.C., Psalm, See you, ook wel zeer de moeite waard.

Ik ga toch wel voor 3.5 *

P.S. Ik heb de download met bonustracks en ook daar hapert Four minute warning, dus denk dat dat wel zo hoort. Dat is die warning dan zeg maar.