Flesh Made Sin - Masterwork in Blood (2002)

Label: Thrashing Hell

1. Thrash Is Back (1:44)
  2. Lustful Killing (4:14)
  3. Tormentor (3:44)
  4. A Master´s Work in Blood (4:49)
  5. Taste the Knife (4:49)
  6. Slicing the Throat (6:37)
avatar van RuudC
Weer een plaatje van eigen bodem en ditmaal een die ik tenminste nog eens live gezien heb en van een afstandje gevolgd heb toen ik zelf nog niet zo lang met metal bezig was. Flesh Made Sin heeft me nooit echt kunnen bekoren op hun full lenghts, maar deze EP is absolute klasse. Nog voordat thrash weer hip anno 2005-2010 leverde dit viertal al furieuze metal met vette, vlijmscherpe riffs en een drive waar je U tegen zegt. Teksten over dood en verderf, audiofragmenten met soms bizarre details en heel veel aggressie. Ik heb het altijd wel jammer gevonden dat Flesh Made Sin deze stijl nooit vastgehouden heeft en dat het daarna doodgebloed is.

Tussenstand:
1. Acid Reign - The Fear 4,5*