menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Btw: geen idee of die extra artiesten hoofduitvoerders zijn of niet. Corrigeer dus gerust mocht het nodig zijn.

avatar van bone machine
bone machine (crew)
Sir Spamalot schreef:
Ik heb een vraag over volgende box van Marillion: Early Stages. Deze box bestaat uit zes cd's, ik heb deze namiddag de dubbel cd met een selectie hieruit kunnen kopen en mijn vraag is: mag deze dubbelaar ook op Mume?

Verdere info: Amazon.

goedgekeurd

avatar van Sir Spamalot
Bedankt, Koen!


Yann Samsa
Mercikes.

avatar van sq
sq
Ik heb een vraag over het toevoegen van soundtracks als die alleen originele nummers bevatten

Amazon.com: Last Holiday: Last Holiday: Music

Op het album staan wel namen van de mensen die 'supervising' waren voor de muziek, maar - anders dan bij scores - is er dan toch geen sprake meer van een artiest. Zeker bij dit album, waar de afzonderlijke nummers en artiesten behoorlijk bekend zijn allemaal vind ik dit persoonlijk ook meer een verzamelaar dan dat het iets is dat me aan de film doet denken (al was die best aardig).
Moet ik deze dan als verzamel album opvoeren met meerdere artiesten / oude nummers (met genre score en - in dit geval - soul)? Of toch een album van Deva Anderson (whoever she may be.. )

Ik kon het zo snel in de wiki niet vinden.

avatar van thelion
Iemand die mij kan helpen aan een grote hoes van Shirma Rouse - Shout It Out Loud iTunes - Muziek - 'Shout It Out Loud' van Shirma Rouse - itunes.apple.com
Kan zelf niets groters vinden dan 325 pixels.

b.v.d.

avatar van pascal83
Zou iemand het volgende album (/EP) willen toevoegen?
iTunes - Music - Rejovich - EP by Rejjie Snow - itunes.apple.com

Alvast bedankt.

avatar van Svendra
pascal83 schreef:
Zou iemand het volgende album (/EP) willen toevoegen?
iTunes - Music - Rejovich - EP by Rejjie Snow - itunes.apple.comAlvast bedankt.
Hij staat in de wacht.

avatar van L_T_B
thelion schreef:
Iemand die mij kan helpen aan een grote hoes van Shirma Rouse - Shout It Out Loud iTunes - Muziek - 'Shout It Out Loud' van Shirma Rouse - itunes.apple.com
Kan zelf niets groters vinden dan 325 pixels.

http://a4.mzstatic.com/eu/r30/Music1/v4/b1/e2/07/b1e20799-3271-3366-5a26-492a2919d339/cover1400x1400.jpeg

Groot genoeg?

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Aha, dan weet ik bij deze dat je tot 1400 kan gaan bij iTunes .

avatar van thelion
L_T_B schreef:


Groot genoeg?


Thanx

avatar van thelion
Kan en wil iemand bij Soultown (2003) weer de originele hoes zetten (nu staat de hoes van deel 2 er), kan zelf geen goede hoes vinden.
Zo hoort de hoes er uit te zien Soultown: A Walk Through the Capitol of Soul by DJ Rob Boskamp (DJ Mix): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

avatar van dazzler
Kan iemand deze boxen toevoegen?
Ik vind niet meteen prima hoezen en die van Urbanus lukt me niet wat trackinvoer betreft.

ultratop.be - Urbanus - Integraal
Die van Urbanus bevat alle albums + twee cd bonusschijfjes,
maar blijkbaar stokt de automatische invoer op 195 tracks of zo.

ultratop.be - Ferre Grignard - Integraal
Deze bevat vier integrale albums + een cd bonusschijfje

ultratop.be - Zjef Vanuytsel - Integraal
En deze bevat zes reguliere albums + een cd bonusschijfje

Die laatste lijkt een heruitgave van deze box.
Zjef Vanuytsel - Zjef Vanuytsel (CD) at Discogs
Maar die mocht niet op de site omdat die enkel 5 reguliere albums bevatte en een bonus dvd.
Bij die nieuwe uitgave zit dus wel bonusmateriaal op cd.

avatar van dazzler
Wat als er in hetzelfde jaar (de jaren 60) zowel een mono als stereo variant van het album verschenen?

Welke hoes moet (mag) je dan kiezen als originele hoes?

De 2 albums van Scruffy The Cat graag en dan ook even de nieuwe Anthology .

Thanks!

avatar van bone machine
bone machine (crew)
dazzler schreef:
Kan iemand deze boxen toevoegen?
Ik vind niet meteen prima hoezen en die van Urbanus lukt me niet wat trackinvoer betreft.

ultratop.be - Urbanus - Integraal
Die van Urbanus bevat alle albums + twee cd bonusschijfjes,
maar blijkbaar stokt de automatische invoer op 195 tracks of zo.

ultratop.be - Ferre Grignard - Integraal
Deze bevat vier integrale albums + een cd bonusschijfje

ultratop.be - Zjef Vanuytsel - Integraal
En deze bevat zes reguliere albums + een cd bonusschijfje

Die laatste lijkt een heruitgave van deze box.
Zjef Vanuytsel - Zjef Vanuytsel (CD) at Discogs
Maar die mocht niet op de site omdat die enkel 5 reguliere albums bevatte en een bonus dvd.
Bij die nieuwe uitgave zit dus wel bonusmateriaal op cd.

Urbanus - Integraal staat er alvast al op.

avatar van bone machine
bone machine (crew)
ThirdEyedCitizen schreef:
De 2 albums van Scruffy The Cat graag en dan ook even de nieuwe Anthology .

Thanks!

Scruffy the Cat.
Anthology mag er niet op, is verzamel van hun 2 EP's & 2 full albums, andere verzamelaar "Good Goodbye: Unreleased Recordings 1984-1990" wel toegevoegd.

bone machine Kun je me uitleggen hoe dat werkt en waarom dat niet (meer) mag?? Anthologies zijn bij hardcore/screamo releases vaak eerder norm dan uitzondering, bijvoorbeeld.

Zie Swing Kids , Heroin , Mohinder en nog veeeeel meer. Ook van die bands waren ooit albums/eps, maar omdat deze albums vaak out of print zijn wordt er een anthology gemaakt. Tot op heden heb ik deze vaak op de site zien staan, dus succes met het weghalen van wel 100en anthologies dan..

avatar van bone machine
bone machine (crew)
ThirdEyedCitizen schreef:
bone machine Kun je me uitleggen hoe dat werkt en waarom dat niet (meer) mag?? Anthologies zijn bij hardcore/screamo releases vaak eerder norm dan uitzondering, bijvoorbeeld.

Anthology is zoals ik al aangaf een verzameling van al hun releases, ZONDER bonustracks wat volgens de wiki niet toegestaan is --> Een verzamelbox van meerdere reguliere albums is niet toegestaan op de site.
Echter, als de verzamelbox niet-eerder uitgebracht materiaal bevat, wordt deze toegestaan als aan één van de volgende voorwaarden is voldaan: - Minimaal 10 % van de nummers is niet-eerder uitgebracht materiaal. - De verzamelbox bevat een of meer discs die uitsluitend uit niet-eerder uitgebracht materiaal bestaat. In beide gevallen geldt: geef bij de toevoeging duidelijk aan welke tracks nieuw zijn.
Zo, hopelijk is dit duidelijk

avatar van dazzler

Okee, bedankt.




avatar van eightynine
Nog even snel een 2014 plaatje, nieuwe Baptists:

Bloodmines | Baptists - baptistssl.bandcamp.com




Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.