menu

Genres / Rock / Onbekende bandjes / artiesten

zoeken in:
avatar van Bakema NL
De 4 cd's van deze band ook maar toegevoegd, ontbraken ook nog. Beetje duistere, best onbekende band uit Oostenrijk, maar ook met humor. Geweldig vage clips, zijn altijd als geit uitgedost. Electronic, maar ook wel wat gitaar er in en het zal menig rock/metalhead aanspreken.









night verses



Uranium Club .. nu 3 albums uit.. heb ze ook live gezien.. beste band van de laatste tijd voor mij..

avatar van Outlaw104




Versing... stond nog niet op MuMe. Tweede album is net verschenen: "10000". Beide albums toegevoegd.
Verdomd lekkere gitaarband uit Seattle! Nee, geen grunge, maar richting een Sonic Youth en Pavement.

McCready
Children on Stun
The Thirsty Crows

avatar van vinejo
Net als gitaarbandje Big Dipper twee decennia eerder is The Elected éen van de beste onbekende bands die er zijn. Is Blake Sennet, de gitarist van Rilo Kiley
Aub, luister eens naar éen van de 3 platen.
Begin mss met de eerste, Me First (Haha). Uitgebracht destijds door Subpop.
Dan volgen de twee andere wel vanzelf
Grappig, origineel, weerbarstig maar altijd vlot in het oor, verslavend gewoon.

The Elected - Me First (2004)

Voor wie de eerste van Rilo Kiley kent: in de stijl van Bullet Proof( Van Take offs and landings)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.