menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (editie 6): Eindspel

zoeken in:
avatar van chevy93
GrafGantz schreef:
(quote)


Vreemd, ik dacht altijd dat ik maar 1 editie gemist had. Die tweede dan waarschijnlijk volledig ongemerkt tijdens vakantie?
33 keer: GrafGantz (Alle-4/10s-5)
Je hebt het eindspel van 2014 gemist en de 10s-editie van 2015.

avatar van Bonk
chevy93, weer bedankt voor het vele werk! Heb alleen het eerste gedeelte van de radio-uitzending meegepikt, maar die was ook prima in orde.

Hoewel ik soms denk dat ik een vrij brede, maar ook vrij gemiddelde smaak heb, blijkt dit toch ook weer heel wat anders te zijn dan de gemiddelde smaak op MusicMeter. of mijn veronderstelling slaat gewoon de plank mis, dat kan ook natuurlijk Volgens mij kwamen er maar 7 albums uit mijn top 50 terug in de uiteindelijke top 50.

avatar van bikkel2
Chapau Chevy! Bedankt weer voor het mooie werk

avatar van EttaJamesBrown
Bonk schreef:
chevy93, weer bedankt voor het vele werk! Heb alleen het eerste gedeelte van de radio-uitzending meegepikt, maar die was ook prima in orde.

Hoewel ik soms denk dat ik een vrij brede, maar ook vrij gemiddelde smaak heb, blijkt dit toch ook weer heel wat anders te zijn dan de gemiddelde smaak op MusicMeter. of mijn veronderstelling slaat gewoon de plank mis, dat kan ook natuurlijk Volgens mij kwamen er maar 7 albums uit mijn top 50 terug in de uiteindelijke top 50.


Nou, 7/50ste lijkt verdacht veel op 50/325ste. Dus best wel een gemiddelde smaak. (Liegen met slechte statistieken)

avatar van Bonk
EttaJamesBrown schreef:
(quote)


Nou, 7/50ste lijkt verdacht veel op 50/325ste. Dus best wel een gemiddelde smaak. (Liegen met slechte statistieken)


Toen ik het schreef, bedacht ik me al dat ik het eigenlijk nog eens na moest rekenen wat je eigenlijk had mogen verwachten...

Fijn dat je me weer gewoon terug hebt weten te brengen naar gemiddeld
Ik had ook nooit de zorg in moeten gaan. Ik was vroeger gewoon echt goed in wiskunde. Toen loog ik bewust met slechte statistieken, nu overkomt het me.

avatar van Rudi S
aERodynamIC schreef:
Alleen maar omdat ik een keertje op vakantie was



Tja dat doe je gewoon niet tijdens dit spel en chevy93 voor de 43ste keer bedankt

avatar van Gretz
EttaJamesBrown schreef:
(quote)


Nou, 7/50ste lijkt verdacht veel op 50/325ste. Dus best wel een gemiddelde smaak. (Liegen met slechte statistieken)

Lijkt me toch wel dat je met 7/50ste onder het gemiddelde zit. Als het gemiddelde per user op 7 à 8 albums zou liggen dan zouden de verschillen tussen de nummer 50 en de nummer 325 zeer klein moeten zijn. En dat is niet het geval. De albums die de bovenste 50 gehaald hebben zijn veel vaker genoemd dan het gros van de albums. Dus dan moeten mensen hun favoriete albums ook vaker terugzien in de Top 50.

avatar van EttaJamesBrown
Gretz schreef:
(quote)

Lijkt me toch wel dat je met 7/50ste onder het gemiddelde zit. Als het gemiddelde per user op 7 à 8 albums zou liggen dan zouden de verschillen tussen de nummer 50 en de nummer 325 zeer klein moeten zijn. En dat is niet het geval. De albums die de bovenste 50 gehaald hebben zijn veel vaker genoemd dan het gros van de albums. Dus dan moeten mensen hun favoriete albums ook vaker terugzien in de Top 50.


Je hebt helemaal gelijk, daarom schrijf ik ook 'liegen met slechte statistieken' .

avatar van Gretz
EttaJamesBrown schreef:
(quote)


Je hebt helemaal gelijk, daarom schrijf ik ook 'liegen met slechte statistieken' .

Ah oke, maar dan begreep Bonk je mogelijk wel verkeerd.

avatar van Bonk
Gretz schreef:
(quote)

Ah oke, maar dan begreep Bonk je mogelijk wel verkeerd.


Toe maar. Maak dat slechte gevoel wat ik had over wat er nog over is van mijn wiskundige inzicht nog maar wat slechter....

Er knaagde al weer iets... laat ik in het vervolg maar geen uitspraken doen die maar in de buurt komen van wiskundige uitspraken.
Dat lijkt me maar het beste

Of laat ik voortaan gewoon wat langer nadenken, dat kan ook.

avatar van EttaJamesBrown
Zo was het niet bedoeld, Bonk. En ik zag dat je meer overeenkomsten met mijn lijst had, dan met de uiteindelijke top 50. Met klassiekers als This is the Sea, London Calling en Lifes Rich Pageant. Om over Otis nog maar te zwijgen. Prima muzieksmaak, al zeg ik het zelf.

avatar van Gretz
chevy93 zou je nog het lijstje met nummers kunnen posten dat je zondag hebt gedraaid in de uitzending? Bij voorbaat dank.

avatar van Alicia
Bedankt voor al het werk, chevy93! Top Jop!

avatar van BeatHoven
Jammer genoeg de uitzending moeten missen, maar bedankt Chevy voor het puike werk.
Always a pleasure.

avatar van van elst
super chevy93!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:06 uur

geplaatst: vandaag om 00:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.