Ward
Echte naam: Ward
Geslacht: Man
Geboren: 2 oktober 1988 (35 jaar)
Woonplaats: Rotterdam
E-mailadres: (verborgen)
Site: http://www.moviemeter.nl/user/19178
Statistieken
Geregistreerd: 4 februari 2005
Laatste bezoek: gisteren om 22:55 uur
Aantal stemmen: 1809
Gemiddelde: 3,66
Standaardafwijking: 0,64
Aantal berichten: 4266
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 26
Aantal toevoegingen: 14
Top 10 albums
- 1. Slowdive - Souvlaki (1993)
- 2. David Bowie - Low (1977)
- 3. Modest Mouse - The Lonesome Crowded West (1997)
- 4. Burial - Untrue (2007)
- 5. The Cure - Disintegration (1989)
- 7. Portishead - Third (2008)
- 8. Holden - The Inheritors (2013)
- 9. Dusty Springfield - Dusty in Memphis (1969)
- 10. Grouper - Dragging a Dead Deer Up a Hill (2008)
Top 10 artiesten
- 1. David Bowie
- 2. Modest Mouse
- 3. Wu-Tang Clan
- 4. Burial
- 5. MF DOOM
- 6. Talking Heads
- 7. A Tribe Called Quest
- 8. Slowdive
- 9. Talk Talk
- 10. Bon Iver
Recente stemmen
- 4,0Sachiko Kanenobu - Misora (1972)
Alternatieve titel: み空geplaatst: afgelopen woensdag om 17:46 uur - 3,0Real Estate - Daniel (2024) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:19 uur
- 3,5Priscilla (2023) geplaatst: 11 maart, 19:12 uur
- 4,0Bauhaus - The Sky's Gone Out (1982) geplaatst: 9 maart, 12:59 uur
- 3,0Squeeze - East Side Story (1981) geplaatst: 2 maart, 13:35 uur
- 3,0Olivia Rodrigo - GUTS (2023) geplaatst: 1 maart, 11:13 uur
- 4,0Larry June & The Alchemist - The Great Escape (2023) geplaatst: 1 maart, 11:12 uur
- 3,5J Mascis - Elastic Days (2018) geplaatst: 26 februari, 13:08 uur
- 3,5Fake Turins - Inheritance (2023) geplaatst: 4 februari, 14:40 uur
- 3,5Lomelda - M for Empathy (2019) geplaatst: 28 januari, 18:21 uur