henkiev
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 12 maart 2007
Laatste bezoek: vandaag om 16:05 uur
Aantal stemmen: 2284
Gemiddelde: 4,98
Standaardafwijking: 0,15
Aantal berichten: 366
Top 10 albums
- 1. Wire - 154 (1979)
- 2. Suicide - Suicide (1977)
- 3. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 4. David Bowie - Low (1977)
- 5. Sonic Youth - Bad Moon Rising (1985)
- 6. Neil Young - Tonight's the Night (1975)
- 8. The Gun Club - The Las Vegas Story (1984)
- 9. The Cramps - Psychedelic Jungle (1981)
- 10. XTC - Black Sea (1980)
Recente stemmen
- 5,0Mogwai - EP+6 (2001) geplaatst: vandaag om 14:21 uur
- 5,0Einstürzende Neubauten - Interim (1993) geplaatst: vandaag om 13:43 uur
- 5,0Ry Cooder - The Prodigal Son (2018) geplaatst: afgelopen dinsdag om 16:35 uur
- 5,0Elvis Costello & The Attractions - Get Happy!! (1980) geplaatst: afgelopen dinsdag om 10:18 uur
- 5,0Minny Pops - Sparks in a Dark Room (1982) geplaatst: afgelopen maandag om 13:53 uur
- 4,5Guadalcanal Diary - Walking in the Shadow of the Big Man (1984) geplaatst: afgelopen zondag om 11:04 uur
- 5,0Jenny Don't and The Spurs - Fire on the Ridge (2021) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:08 uur
- 4,5The Black Crowes - Happiness Bastards (2024) geplaatst: 22 maart, 10:43 uur
- 5,0The Endless Coloured Ways (2023)
Alternatieve titel: The Songs of Nick Drakegeplaatst: 11 maart, 10:44 uur - 5,0The Fall - The Infotainment Scan (1993) geplaatst: 4 maart, 18:21 uur