west
Geslacht: Man
Geboren: 6 juli 1966 (57 jaar)
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 5 mei 2005
Laatste bezoek: vandaag om 11:10 uur
Aantal stemmen: 6197
Gemiddelde: 3,97
Standaardafwijking: 0,56
Aantal berichten: 32656
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1797
Aantal toevoegingen: 116
Top 10 albums
- 2. Pearl Jam - Ten (1991)
- 4. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 5. AC/DC - Back in Black (1980)
- 6. Michael Jackson - Thriller (1982)
- 7. Nirvana - Nevermind (1991)
- 8. Tool - Fear Inoculum (2019)
- 9. The White Stripes - Elephant (2003)
Top 10 artiesten
- 1. Prince
- 2. The Rolling Stones
- 3. Arctic Monkeys
- 4. AC/DC
- 5. Aretha Franklin
- 6. Pearl Jam
- 7. David Bowie
- 8. John Lee Hooker
- 9. The White Stripes
- 10. James Brown
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. The Black Crowes - Happiness Bastards (2024)
- 2. IDLES - TANGK (2024)
- 3. SPRINTS - Letter to Self (2024)
Recente stemmen
- 4,0Dan Auerbach - Keep It Hid (2009) geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:24 uur
- 3,5Elbow - Audio Vertigo (2024) geplaatst: afgelopen zaterdag om 11:59 uur
- 4,5The Black Crowes - Happiness Bastards (2024) geplaatst: 21 maart, 11:15 uur, stem was: 4,0
- 4,5AC/DC - Powerage (1978) geplaatst: 20 maart, 16:49 uur, stem was: 4,0
- 4,5Radiohead - A Moon Shaped Pool (2016) geplaatst: 19 maart, 11:33 uur, stem was: 5,0
- 4,0Radiohead - Amnesiac (2001) geplaatst: 19 maart, 11:32 uur, stem was: 4,5
- 4,0Radiohead - Kid A (2000) geplaatst: 19 maart, 11:32 uur, stem was: 4,5
- 4,5The Doors - Live at the Matrix 1967: The Original Masters (2023) geplaatst: 19 maart, 10:53 uur
- 4,5IDLES - A Beautiful Thing (2019)
Alternatieve titel: Live at the Bataclangeplaatst: 18 maart, 20:43 uur, stem was: 4,0 - 4,0The Smile - A Light for Attracting Attention (2022) geplaatst: 18 maart, 17:46 uur, stem was: 4,5