arjannospam
Echte naam: Arjan Swart
Geslacht: Man
Geboren: 6 oktober 1966 (57 jaar)
Woonplaats: Zaandam
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 15 juni 2008
Laatste bezoek: afgelopen woensdag om 15:43 uur
Aantal stemmen: 374
Gemiddelde: 3,92
Standaardafwijking: 0,61
Aantal berichten: 13
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. R.E.M. - Automatic for the People (1992)
- 2. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 3. David Sylvian - Brilliant Trees (1984)
- 4. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 5. Depeche Mode - Violator (1990)
- 6. Beck - Odelay (1996)
- 7. Grace Jones - Nightclubbing (1981)
- 8. Wilco - Yankee Hotel Foxtrot (2002)
- 9. The The - Infected (1986)
- 10. The Shins - Wincing the Night Away (2007)
Top 10 artiesten
- 1. Elbow
- 2. Radiohead
- 3. Agnes Obel
- 4. Wilco
- 5. R.E.M.
- 6. Beck
- 7. The Shins
- 8. Eefje de Visser
- 9. Prince
- 10. Depeche Mode
Recente stemmen
- 4,0Elbow - Audio Vertigo (2024) geplaatst: afgelopen maandag om 20:20 uur
- 4,0Boris Blank - Resonance (2024) geplaatst: 4 maart, 21:28 uur, stem was: 3,5
- 4,0The Last Dinner Party - Prelude to Ecstasy (2024) geplaatst: 3 februari, 20:43 uur
- 4,0The Clockworks - Exit Strategy (2023) geplaatst: 12 januari, 16:27 uur
- 4,5Nits - Hotel Europa (2015)
Alternatieve titel: Live Recordings 1990-2014geplaatst: 15 november 2023, 19:41 uur - 4,0Corinne Bailey Rae - Black Rainbows (2023) geplaatst: 22 september 2023, 07:17 uur
- 4,0Mick Flannery - Goodtime Charlie (2023) geplaatst: 17 september 2023, 00:20 uur
- 3,5Ben Howard - Is It? (2023) geplaatst: 13 september 2023, 09:34 uur, stem was: 4,0
- 4,0Jonathan Wilson - Eat the Worm (2023) geplaatst: 13 september 2023, 07:51 uur, stem was: 3,0
- 4,0Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 10 september 2023, 22:16 uur, stem was: 3,5