jellecomicgek72
Echte naam: Jelle
Geslacht: Man
Geboren: 28 juli 1992 (31 jaar)
Woonplaats: IJsselstein
E-mailadres: (verborgen)
Site: http://livenowbeyourself.wordpress.com
Statistieken
Geregistreerd: 9 april 2009
Laatste bezoek: vandaag om 09:20 uur
Aantal stemmen: 578
Gemiddelde: 3,99
Standaardafwijking: 0,86
Aantal berichten: 2667
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 12
Top 10 albums
- 1. Radiohead - OK Computer (1997)
- 2. Marillion - Brave (1994)
- 3. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 4. Marillion - Marbles (2004)
- 5. Tool - Lateralus (2001)
- 6. Nine Inch Nails - The Fragile (1999)
- 7. The Cure - Disintegration (1989)
- 9. Portishead - Dummy (1994)
- 10. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
Top 10 artiesten
- 1. Radiohead
- 2. Queens of the Stone Age
- 3. Marillion
- 4. Pink Floyd
- 5. Tool
- 6. Nine Inch Nails
- 7. Peter Gabriel
- 8. Portishead
- 9. The Beatles
- 10. Dave Matthews Band
Recente stemmen
- 4,5Elbow - Audio Vertigo (2024) geplaatst: afgelopen zaterdag om 18:52 uur
- 4,0Whispering Sons - Image (2018) geplaatst: 21 maart, 18:48 uur
- 4,0Liam Gallagher & John Squire - Liam Gallagher John Squire (2024) geplaatst: 17 maart, 17:46 uur
- 4,0The Blinders - Beholder (2024) geplaatst: 2 maart, 22:44 uur
- 4,5Whispering Sons - The Great Calm (2024) geplaatst: 24 februari, 18:44 uur
- 4,0IDLES - TANGK (2024) geplaatst: 17 februari, 21:36 uur
- 4,0The Last Dinner Party - Prelude to Ecstasy (2024) geplaatst: 3 februari, 02:09 uur
- 4,5The Smile - Wall of Eyes (2024) geplaatst: 28 januari, 15:45 uur, stem was: 4,0
- 4,0SPRINTS - Letter to Self (2024) geplaatst: 8 januari, 20:49 uur
- 4,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 23 december 2023, 21:31 uur