jacobz
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 januari 2010
Laatste bezoek: vandaag om 16:33 uur
Aantal stemmen: 346
Gemiddelde: 3,98
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 266
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 1
Top 10 albums
- 1. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 2. Sufjan Stevens - Carrie & Lowell (2015)
- 3. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 4. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 5. The National - Boxer (2007)
- 6. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
- 7. Ben Howard - I Forget Where We Were (2014)
- 9. The National - High Violet (2010)
- 10. Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Adrianne Lenker - Bright Future (2024)
- 2. Waxahatchee - Tigers Blood (2024)
- 3. Royel Otis - PRATTS & PAIN (2024)
- 4. MGMT - Loss of Life (2024)
- 5. Elbow - Audio Vertigo (2024)
Recente stemmen
- 3,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:12 uur
- 3,5The Clockworks - Exit Strategy (2023) geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:12 uur, stem was: 4,5
- 4,5Waxahatchee - Tigers Blood (2024) geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:09 uur
- 5,0Adrianne Lenker - Bright Future (2024) geplaatst: afgelopen vrijdag om 17:37 uur, stem was: 4,5
- 4,5MGMT - Loss of Life (2024) geplaatst: 23 februari, 08:57 uur
- 5,0Royel Otis - PRATTS & PAIN (2024) geplaatst: 16 februari, 12:03 uur
- 4,0Future Islands - People Who Aren't There Anymore (2024) geplaatst: 27 januari, 17:14 uur
- 4,5Caroline Polachek - Desire, I Want to Turn Into You (2023) geplaatst: 10 december 2023, 16:08 uur, stem was: 4,0
- 4,5Beirut - Hadsel (2023) geplaatst: 10 november 2023, 11:30 uur
- 4,0Sigur Rós - ÁTTA (2023) geplaatst: 7 oktober 2023, 17:21 uur, stem was: 4,5