sp00kjj
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 26 januari 2010
Laatste bezoek: afgelopen vrijdag om 19:36 uur
Aantal stemmen: 1873
Gemiddelde: 3,66
Standaardafwijking: 0,51
Aantal berichten: 100
Aantal toevoegingen: 187
Top 10 albums
- 2. öOoOoOoOoOo - Samen (2016)
- 3. Battle of Mice - A Day of Nights (2006)
- 4. Marillion - Brave (1994)
- 5. Biosphere - Shenzhou (2002)
- 6. Porcupine Tree - Stupid Dream (1999)
- 7. Tangerine Dream - Rubycon (1975)
- 8. Kauan - Pirut (2013)
- 9. Katatonia - Last Fair Deal Gone Down (2001)
- 10. The Cure - Disintegration (1989)
Recente stemmen
- 4,0Gojira - From Mars to Sirius (2005) geplaatst: 12 februari, 10:27 uur
- 3,0Sarah Longfield - Disparity (2018) geplaatst: 18 januari, 10:47 uur
- 3,5Red Scalp - The Great Chase in the Sky (2019) geplaatst: 21 december 2023, 10:04 uur, stem was: 4,0
- 5,0Biosphere - Microgravity (1991) geplaatst: 15 december 2023, 11:53 uur, stem was: 4,5
- 3,0Ali Sethi & Nicolas Jaar - Intiha (2023) geplaatst: 3 december 2023, 04:13 uur
- 3,5Fleshvessel - Yearning: Promethean Fates Sealed (2023) geplaatst: 9 november 2023, 08:19 uur
- 3,5Einar Solberg - 16 (2023) geplaatst: 31 oktober 2023, 11:16 uur
- 3,5Sarmat - Determined to Strike (2023) geplaatst: 28 oktober 2023, 09:49 uur
- 4,0Parius - The Eldritch Realm (2018) geplaatst: 27 oktober 2023, 10:06 uur, stem was: 3,5
- 4,5Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 7 oktober 2023, 11:11 uur