repelstefan
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 augustus 2011
Laatste bezoek: gisteren om 22:21 uur
Aantal stemmen: 960
Gemiddelde: 3,89
Standaardafwijking: 0,65
Aantal berichten: 708
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 74
Top 10 albums
- 3. Swans - To Be Kind (2014)
- 4. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 5. Led Zeppelin - Led Zeppelin (1969)
- 6. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994)
- 7. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 8. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
- 9. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
- 10. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
Recente stemmen
- 5,0Takeshi's Cashew - Humans in a Pool (2021) geplaatst: 19 februari, 07:18 uur
- 3,5IDLES - TANGK (2024) geplaatst: 16 februari, 16:25 uur
- 3,5Ty Segall - Three Bells (2024) geplaatst: 30 januari, 06:55 uur, stem was: 4,0
- 4,0Domkraft - Sonic Moons (2023) geplaatst: 25 januari, 07:10 uur
- 3,5Ryan Adams - 1985 (2024) geplaatst: 20 januari, 13:04 uur
- 3,0The Clockworks - Exit Strategy (2023) geplaatst: 10 januari, 07:35 uur
- 4,5Queens of the Stone Age - …Like Clockwork (2013) geplaatst: 27 november 2023, 07:09 uur, stem was: 4,0
- 4,5Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Live in New York (2023) geplaatst: 31 oktober 2023, 17:03 uur
- 3,5The National - Laugh Track (2023) geplaatst: 22 september 2023, 18:12 uur
- 3,5Royal Blood - Back to the Water Below (2023) geplaatst: 3 september 2023, 14:15 uur