scott
Woonplaats: Midle of the universe
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 16 september 2013
Laatste bezoek: afgelopen dinsdag om 23:43 uur
Aantal stemmen: 246
Gemiddelde: 4,34
Standaardafwijking: 0,97
Aantal berichten: 101
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 2. Joy Division - Closer (1980)
- 3. Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas (1994)
- 4. Miles Davis - Bitches Brew (1970)
- 5. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 6. Burzum - Filosofem (1996)
- 9. Soft Machine - Third (1970)
- 10. Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky (1991)
Recente stemmen
- 4,0Slagmaur - Von Rov Shelter (2009) geplaatst: 2 december 2023, 22:50 uur
- 4,0Slagmaur - Thill Smitts Terror (2017) geplaatst: 30 november 2023, 08:16 uur
- 4,5Sinister - Cross the Styx (1992) geplaatst: 22 oktober 2023, 12:02 uur
- 4,5Nocturnus - Nocturnus EP (1993) geplaatst: 29 augustus 2023, 22:56 uur
- 4,5Dismember - Like an Everflowing Stream (1991) geplaatst: 22 augustus 2023, 08:58 uur
- 4,0Napalm Death - Scum (1987) geplaatst: 22 augustus 2023, 08:54 uur
- 4,5Cavalera - Morbid Visions (2023) geplaatst: 14 juli 2023, 23:52 uur
- 4,5Cavalera - Bestial Devastation (2023) geplaatst: 14 juli 2023, 23:44 uur
- 4,5Peste Noire - La Sanie des Siècles - Panégyrique de La Dégénérescence (2006) geplaatst: 12 juli 2023, 13:12 uur
- 4,5Burzum - Belus (2010) geplaatst: 9 mei 2023, 13:04 uur