NightHawk419
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 13 april 2006
Laatste bezoek: 13 april 2023, 09:24 uur
Aantal stemmen: 201
Gemiddelde: 3,79
Standaardafwijking: 0,51
Aantal berichten: 0
Aantal toevoegingen: 28
Top 10 albums
- 1. Muse - Origin of Symmetry (2001)
- 2. Foo Fighters - Wasting Light (2011)
- 3. Editors - An End Has a Start (2007)
- 4. Red Hot Chili Peppers - Californication (1999)
- 5. The Killers - Sam's Town (2006)
- 6. M83 - Hurry Up, We're Dreaming (2011)
- 8. Royal Blood - Royal Blood (2014)
- 9. Muse - Black Holes & Revelations (2006)
- 10. My Chemical Romance - The Black Parade (2006)
Recente stemmen
- 4,5Rammstein - Rammstein (2019) geplaatst: 13 juni 2019, 21:20 uur
- 4,5Nothing but Thieves - Nothing but Thieves (2015) geplaatst: 30 juli 2016, 15:02 uur
- 4,0Red Hot Chili Peppers - The Getaway (2016) geplaatst: 30 juli 2016, 15:02 uur
- 4,5Foo Fighters - Saint Cecilia EP (2015) geplaatst: 29 november 2015, 20:27 uur
- 4,0Muse - Drones (2015) geplaatst: 4 juni 2015, 14:33 uur
- 4,0Lonely the Brave - The Day's War (2014) geplaatst: 26 maart 2015, 12:13 uur
- 4,0Lower Than Atlantis - Lower Than Atlantis (2014) geplaatst: 25 januari 2015, 19:05 uur
- 4,0Foo Fighters - Sonic Highways (2014) geplaatst: 21 januari 2015, 21:57 uur
- 4,0Enter Shikari - The Mindsweep (2015) geplaatst: 9 januari 2015, 21:29 uur
- 3,5The Gaslight Anthem - Get Hurt (2014) geplaatst: 8 november 2014, 16:04 uur